دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: من نمی توانم دروغ بگویم که به کلین شیت فکر نکرده بودم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تساوی متاسفانه بازی مساوی شد و باید این بازی را پیروز می‌شدیم و ۳ امتیاز کسب می‌کردیم. به هر حال در گل زدن بدشانس بودیم و یک مقدار کم دقت بودیم و انشالله در بازی بعد بتوانیم این امتیازی که از دست رفت را بتوانیم جبران کنیم.  

نیازمند درباره احساسش درباره شکستن  رکورد کلین شیت لیگ برتر بیان کرد: نه من به اسکوربورد نگاه می‌کردم که ببینم چقدر زمان برای گلزنی داریم و اصلا به قصد شکستن رکورد کلین شیت به اسکوربورد نگاه نمی‌کردم. به هر حال آن قدر رسانه ها، دوستان و آشنایان به آن پرداخته بودند که  نمی‌توانم دروغ بگویم که به کلین شیت فکر نکرده بودم.

او بیان کرد: اگر رکوردی زده شده است متعلق به تیم، باشگاه، هواداران و  تک تک بازیکنان است و بازی کردن در کنار این بازیکنان برایم یک افتخار است. به نظرم زحمت همه اعضای تیم بوده است و من جزء کوچک این مجموعه هستم و دستاورد کسب شده برای باشگاه سپاهان است و امیدوارم تا سال‌های آینده هم این رکوردم دست نخورده باقی بماند. هر بازی ما می‌رویم که دروازه را بسته نگه داریم. 


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی دروازه بان سپاهان در لیگ برتر


انتهای پیام/ 

اظهارات نیازمند درباره رکورد شکنی اش در لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار