سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما در نیمه دوم برابر تیم سایپا بدون پیام نیازمند هم می‌توانستیم یک رکورد بزنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تساوی این تیم برابر تیم سایپا اظهار کرد: من نمی‌خواهم درباره  این بازی صحبت کنم و نمی‌دانم چه بگویم و فقط از بازیکنان تشکر می‌کنم که در نیمه دوم یک فوتبال خیلی زیبا به نمایش گذاشتند و خودم از این فوتبال لذت بردم. البته فوتبال ما را با  ۲ امتیاز  جریمه کرد. زمانی که این همه موقعیت گلزنی گل نمی‌شد  به همین علت باید جریمه شویم. به وجود این بازیکنان افتخار می‌کنم که این طور فوتبال زیبایی بازی کردند.

او ادامه داد: سایپا تیم خوبی است و به صادقی سرمربی این تیم تبریک می‌گویم. اما ما در نیمه دوم بدون پیام نیازمند هم می‌توانستیم یک رکورد بزنیم یعنی اگر پیام هم درون دروازه نبود در نهایت می‌توانستیم کلین شیت کنیم. من از نوع بازی به خصوص در نیمه دوم خیلی راضی هستند، اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. فکر می‌کنم گلر تیم سایپا تا آخر عمرش نتواند این چنین دروازه بانی کند و امروز خیلی خوب دروازه بانی کرد.

پنالتی صددرصد ما گرفته نشد 

او بیان کرد: من ناراحت هستم، اما از نوع فوتبال بازی کردن بازیکنانم لذت می‌برم. انشالله من اشتباه کرده باشم، اما به نظرم یک پنالتی صددرصد برای ما گرفته نشد و این فشار بر روی تیم ما می‌آورد. قطار سپاهان راه افتاده است و برخی از آقایان حرکاتی انجام می‌دهند که ما ضرر کنیم.  

سپاهان و نیازمند لیاقت این کلین شیت دارند  

قلعه نویی درباره کلین شیت نیازمند در این بازی گفت: این کلین شیت برای باشگاه سپاهان بود. به هر حال نیازمند یکی از دروازه بان‌های خوب تاریخ ایران است و از همه مهمتر از لحا ظ اخلاقی نیازمند خیلی خوب است و به هر جا برسد حقش است. اما ما از روز اول به تنها موضوعی که فکر نمی‌کردیم کلین شیت بوده است، چون من هر تیمی هستم دوست دارم فوتبال هجومی ارائه بدهیم. نیمه دوم با تغییراتی که دادیم خیلی بهتر شدیم و همه تیم به خصوص مهدی زاده خوب بودند و موقعیت‌های عجیب و غریبی امروز تبدیل به گل نشد و  برای من جای تعجب بود. ما به دنبال ثبت آمار کلین شیت از اول نبودیم و الان  هم نیستیم، اما این اتفاق رخ داد. به نظرم هم سپاهان و هم پیام لیاقت این کلین شیت دارند.  

اتاق فکر باعث شد که پنالتی مان گرفته نشود 

سرمربی سپاهان درباره شعار‌هایی که علیه اش داده می شود، گفت:  من مطمئن هستم و اشاره هم کردم که این اتفاقات و فحاشی‌ها  برنامه ریزی شده است و از طرف یک اتاق فکر است. این اتاق فکر که بیرون از فدراسیون است یکی از کارهایشان همین است. به هر حال جالب است که می‌گویند فلان لیدر منتسب به فلان تیم است و به نظرم همین اتاق فکر باعث شد که پنالتی مان گرفته نشد. به گروه داوری خسته نباشید می‌گویم چرا که  آینده داوری فوتبال کشورمان هستند و همانطور که من مربی اشتباه می‌کنم داور هم اشتباه می‌کند. ما باید حواس مان باشد که آقایان یک اتاق فکر راه انداختند و خدا شاهد است که قبل از مسابقه به من می‌گویند که در کدام سکو قرار است به من فحاشی شود و سایر سکو‌ها به من کاری ندارند و همان اتفاق هم رخ می‌دهد. اشکالی ندارد و آن‌هایی که این حرف هار ا می‌زنند هم لقمه و هم نطفه شان ایراد دارد و این فحاشی‌ها به خودشان و خانواده‌هایی که ندارند برمی گردد.  

او در پایان خاطر نشان کرد: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و سپاهان تیم بزرگی است و به هواداران تعلق دارد و بازی‌های آینده باید کاری کنیم که سکو‌های پایین ورزشگاه هم پر شود. آن‌ها ۹۰ دقیقه تیم ما را تشویق کردند و بعد از بازی هم از تیم حمایت کردند.


بیشتر بخوانید: رکورد شکنی دروازه بان سپاهان در لیگ برتر


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار