وزارت خزانه داری و خارجه آمریکا به صورت مشترک از راه اندازی یک نهاد جدید در وزارت خزانه داری این کشور در ارتباط با ایران خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خزانه داری و خارجه آمریکا به صورت مشترک از راه اندازی یک نهاد جدید در وزارت خزانه داری این کشور در ارتباط با ایران خبر دادند.

بر این اساس، در بیانیه مشترک این دو نهاد آمریکایی آمده است: به منظور شفافیت بیشتر در مبادله کالا‌های انسانی با ایران، نهاد جدیدی در وزارت خزانه داری ایجاد شده است.

وزارت خزانه داری نیز را ذیل بند ۳۱۱ قانون میهن پرستی آمریکا، ایران را مستعد نگرانی عمده در مقوله پولشویی شناسایی کرده و قواعد جدیدی برای حفاظت از نظام مالی آمریکا در برابر فعالیت‌های مالی ایران صادر کرد.

استیون منوچین، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: هدف از راه اندازی ساز و کار جدید کمک به شرکت‌های خارجی برای انجام مبادلات مجاز با ایران و جلوگیری آن‌ها از نقض تحریم‌های آمریکا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۱۲:۱۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنتتون کنه ، انشاالله . همه تون رو ، حتی فرزاندانتونو که رهرو راه پدران و مادرانشانشان هستند . مثل فرزندان و خانواده دونالد ترامپ و نانسی پلوسی .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
مسئولین مراقب باشن دشمن همیشه در کمین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
يه گزارش بدين ببينيم اين وزارت خزانه داري آمريكا فلسفه وجودي اش تو آمريكا چيه و مسئولاش از كجا ميان و رئيساشو انتخاب ميكنن ؟
آخرین اخبار