امروز در آخرین روز از رقابت‌های فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی پر گل برابر تیم ملی تاجیکستان توانست با اقتدار به جام ملت‌ها صعود کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا امروز در آخرین روز از این مسابقات و در دومین بازی از گروه اول این رقابت ها دو تیم ملی ازبکستان و تاجیکستان به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تماشایی و جذاب تیم ملی ازبکستان موفق شد با نتیجه پر گل ۹ بر ۳ برابر تیم ملی تاجیکستان به برتری دست پیدا کند.

در این گروه دو تیم ملی ازبکستان و تاجیکستان به مرحله اصلی مسابقات جام ملت های آسیا صعود کرده اند و با پیروزی ازبکستان در این دیدار این تیم به عنوان تیم اول و تاجیکستان هم به عنوان تیم دوم به رقابت های اصلی جام ملت ها صعود کرده اند.


بیشتر بخوانید: افغانستان ۶ - نپال ۲/ جشنواره گل افغانستانی‌ها برابر نپال


همچنین در آخرین بازی امروز و از گروه دوم رقابت ها از ساعت ۱۸:۰۰ تیم ملی فوتسال کشورمان برابر تیم ملی قرقیزستان قرار گرفته است .هر دو تیم ملی ایران و قرقیزستان موفق شده اند ترکمنستان را شکست دهند همچنین صعود این دو تیم به رقابت های اصلی جام ملت های آسیا قطعی شده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار