پرواز ابهام‌آمیز هواپیمایی از تل‌آویو به ریاض، گمانه‌زنی‌ها درباره دیدار سری نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ولیعهد سعودی را به دنبال داشته است.

پرواز مشکوک هواپیمایی از تل‌آویو به ریاض/ آیا نتانیاهو با بن سلمان دیدار کرده است؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند به احتمال زیاد یکی از مقامات بلندپایه این رژیم همزمان با سفر مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا، به عربستان با مقامات بلندپایه سعودی دیدار کرده است.

روزنامه جروزالم پست در این‌باره نوشت: پرواز‌های اخیر و مبهم بین اسرائیل و عربستان، این سوال را مطرح کرده است که آیا بنیامین نتانیاهو در سفر به ریاض با محمد بن سلمان دیدار کرده است؟

در همین حال، آوری شارف، روزنامه‌نگار روزنامه صهیونیستی هاآرتص، با انتشار توئیتی فاش کرده بود یک هواپیمای خصوصی، پرواز ابهام‌آمیزی بین ریاض و تل‌آویو داشته است. او از احتمال دیدار سری سه‌جانبه بین آمریکا، عربستان و اسرائیل در ریاض سخن گفته بود.

این روزنامه صهیونیستی نوشته بود: یک هواپیمای خصوصی چلنجر ۶۰۴ فرودگاه بین‌المللی بن گوریون را دوشنبه شب به طرف فرودگاهی در امان پایتخت اردن ترک کرد و پس از دو دقیقه توقف، بلافاصله به طرف فرودگاهی در پایتخت عربستان پرواز کرد. این هواپیما به مدت ۵۵ دقیقه در ریاض توقف کرد و پس از آن به طور مستقیم به فرودگاه بن گوریون بازگشت.

این روزنامه‌نگار همچنین اعلام کرد: پیگیری مسیر حرکت این هواپیما در پایگاه ”فلایت رادار“ نشان می‌دهد این هواپیما در چند ماه گذشته، تردد‌های متعددی بین تل آویو و قاهره داشته است.

پرواز مستقیم این هواپیما از ریاض به تل‌آویو، سوالات زیادی را مطرح کرده است، به ویژه که عربستان روابط رسمی و علنی با رژیم صهیونیستی ندارد.

یوسی میلمن، روزنامه‌نگار مسائل امنیتی در روزنامه معاریو، هم با انتشار توئیتی تاکید کرد این هواپیما احتمالا حامل بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یا یوسی کوهن، رئیس موساد، بوده و برای گفتگو با مقامات سعودی درباره مسئله سوریه به ریاض رفته است. به ویژه که مارک اسپر در زمان پرواز این هواپیما به ریاض، در عربستان حضور داشت.

پرواز مبهم این هواپیما یادآور سخنان چند سال گذشته نتانیاهو درباره ارتباط رژیم صهیونیستی با بعضی کشور‌های عربی است که روابط رسمی و دیپلماتیک با این رژیم ندارند. مقامات صهیونیستی تاکنون درباره این پرواز مبهم بین تل‌آویو و ریاض هیچ نوع اظهارنظری نکرده‌اند.

این گمانه‌زنی‌ها در حالی مطرح می‌شود که اوایل مهر ماه پایگاه اینترنتی میدل ایست مانیتور گزارش داد بن سلمان اعلام کرد اگر آمریکا به او کمک کند تا «ایران را شکست داده و کنترل خاورمیانه را به دست گیرد»، رژیم صهیونیستی را به رسمیت خواهد شناخت و روابط ریاض با تل‌آویو را عادی خواهد کرد. (بیشتر بخوانید

اواخر مهر ماه که اسپر در منطقه غرب آسیا به سر می‌برد، در سفری از پیش اعلام نشده وارد عربستان سعودی شد و با مقامات این کشور دیدار کرد. او سی‌ام مهر هم گفت: «دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، خواستار باقی ماندن تعدادی از نیرو‌های نظامی آمریکا در سوریه برای حمایت از چاه‌های نفتی است!»

اخیرا برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در تلاشی وقیحانه اقدام به عادی‌سازی روابط خود را با رژیم صهیونیستی کرده‌اند و حتی میزبانی برخی از مقامات صهیونیست را نیز بر عهده گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
بجهنم بن سلمان بن شیطان خودش نتانیاهوه خدا هر دوشان را نابود کنه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
ننگ بر بن سلمان و نتانیاهو
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۱۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
این طبیعت دنیاست وقتی دوتا دشمن دشمن مشترکی داشته باشند باهم دوست میشن تا دشمن مشترک را از بین ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
شودب
۰۰:۴۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
این جنایتکاران حتمااین باردورهم درریاض جمع شداند که نقشه بکشندبرای به جانهم انداختن مردم عراق وواردکردن تروریست وسلاح به این کشور ان شاالله که نقششان نقش براب میشودباهوشیاری مردم وعلماع اسلام درعراق
Iran (Islamic Republic of)
ستار
۰۰:۲۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
با سلام آمریکا و رژیم صیونیستی به فکر راه ادازی دوباره داعش هستند و حالا چه بهانه ای بهتر از حمله ترکیه به کردهای سوریه. آنها می خواهند که همه چیز را به گردن ترکیه بیندازند و بگویند که نیروهای کرد ضعیف شدند و دوباره داعش جان گرفته. خوب دیگه هر تیمی که تازه شکل میگیرد هم نیاز به سرمایه گذار دارد و چه کسی بهتر از گاو شیر ده. شلوغی این چند روز لبنان و عراق هم بی دلیل نیست
Iran (Islamic Republic of)
رضای.
۰۰:۱۳ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
امروز.ما.برای.پیروزی.وازادی.قدس.از.سرزمین.حجاز.وقاهره.عبور.کنیم.ووارد.قدس.شریف.شویم.انشااله
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۵۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
لعنت بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
معلوم
۱۴:۵۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
خواب دیدی خیر باشه
Canada
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
همشون از یک کرباس ایند .خدا ماسک ها را کنار زده .همه چیز عریان شده .ذات خبیث و پست فطرت کودک کش ها اشکار شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
واقعا چهره ی عربستان و سیاستمدارانشان از هر وقت دیگه کریه تر و زشت تر نمایان شده آبروی جامعه مسلمان رو برده اند پستی و حقارت تا کی و چقدر میتواند باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
چطوری داعشی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۲۰:۱۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
حقی که رهبرمون قشنگ و بجا گفتن که خداوند دشمنای مارو از نادان ترین ها قرار داده.
به این ها یکی گوش زد کنه،کار بجایی رسیده قبل از فکر کردن‌تون ما ذهن‌تونم میخونیم و مطمعا باشن که به اذن خداوند هر تغییری بخاییم تو ذهن‌شون میدیم.
یه سیلی محکم تلافی نگاه چپ‌شون.
United States of America
مهندس
۱۹:۳۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
چه عجب امروز از زم در به در خبر نداشتید.
دلمون تنگ شد.
فردا بزارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
ملاقات پسر عمو های صهیونیست با هم .آل سعود لیاقت جکومت بر سرزمین حجاز را ندارد . لیاقت اداره امور حج را هم ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
طاهاشفیعی
۱۷:۲۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
انصافاً بهترین زمان بود که بایک راکد موشک،این هواپیما وبارش نابود میشدند...
البته دیروزود داره،ولی سوخت وسوز نداره...
مرگ بررژیم جعلی صهیونیستی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
البته ما هم از خدامیخائیم این صهیونیستهای خائن هرچه زودتر نیست ونابود بشن
ولی زدن پرواز در قوانین بین المللی شرایطی بسیار سختی دارد و مواردش بسیار خاص و محدود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
عربستان ننگ جهان اسلام است و آبروی اسلام را برده است.
این دو هم از تروریسم و هم تروریست پرور و هم متجاوز و هم خونریزند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
رژیم غاصب و کودک کش اسراییل و رژیم یاغی عربستان در تجاوزگری و کشتن مظلومان و از پدید آورندگان و حمایت کنندگان تروریستها و داعش بودند و از ‌‌‌‌‌‌‌‌جمل بر هم زنندگان توافق هسته ای و رفع تحریمها بودند .رژیمهایی که خود در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع و فقیر منطقه از انواع سلاحهای کشتار جمعی و بمب‌های فسفری استفاده کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
6
پاسخ
بعد از توافق هسته ای با ایران این عربستان و اسراییل بودند که آتش بیار معرکه شدند که ملت و دولت ایران تحریم شود و تحریمها بیشتر شوند.
آیا این تروریست پروری عربستان و تروریستهای سعودی که برجهای دوقلوی تجارت جهانی را نابود ساختند و بهانه حمله به دو کشور اسلامی را به آمریکا داد و اینهمه کشتار و خونریزی در خاورمیانه و داعش پروری و کشتار حجاج و وتوهین و آبرو ریزی شهروندان ایرانی و دو نوجوان و آتش زدن پرچم سفارت ایران همه فراموش شدنی است و همچنین حمله به نفتکشها و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
در اتحاد جبهه غربی و عربی و عبری بر ضد ایران شکی نیست گویا هنوز از این اتحادهای شکست خورده در منطقه درس عبرت نگرفتند.
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۶:۴۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
این که چیزی نیست ، روابط غیر رسمی و مثلاً مخفی حکومت عربستان با رژیم صهیونیستی از روز روشن تر است اینها صدها میلیار دلار از بیت المال مسلمانان را هزینه کردند تا سوریه و عراق و لبنان ( جبهة مقاومت اسلامی ) را به نفع رژیم کودک کش صهیونیستی نابود کنند که جنایان آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار شد .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
آره لابد بن سلمان خواسته پدرخوانده اش رو زیارت کنه و دستش رو ببوسه. بدبخت حقیر. شتر در خواب بیند پنبه دانه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
باید میخورد زمین تا معلوم بشه کی غیب میشه اینطوری فقط حقیقت روشن میشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
حتما خود نتانیاهو بوده
خوب موقعی رفته برای اجلاس سه گانه
آخرین اخبار