طرح آموزش عملی نماز با عنوان نماز کلید بهشت ویژه آموزش دهندگان دوره‌های سواد آموزی در شهرستان چالدران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، طرح آموزش عملی نماز  با هدف ترویج معارف نماز و فرهنگ درست خوانی نماز در بین آموزش دهندگان و سواد آموزان و تقویت میزان آشنایی مخاطبان با احکام نماز و تصحیح قرائت نماز سواد آموزان به مدت ۲ روز در محل سالن اجتماعات دبیرستان اندیشه برگزار شد.
 
امام جمعه چالدران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به نقش نماز در جامعه امروز افزود: اگر فضای جامعه از معنویات دور باشد معضلات اجتماعی و جرائم افزایش خواهد یافت.
 
حجت الاسلام آقائی نماز را کلید سعادت انسان و به عنوان حافظ انسان از فحشا و منکر دانست و گفت:نماز یکی از ارکان دین و نشانه‌های ایمان به شمار می‌رود که موجب رشد فضایل اخلاقی و انسانی می‌شود.
 
 قصابزاده مدیر آموزش و پرورش چالدران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نیز در این طرح آموزشی با اعلام اینکه بیش از ۶۰ نفر سواد دهنده در این طرح آموزشی حضور داشتند افزود: این تعداد آموزش دهنده برای بیش از یک  هزار نفر سواد آموز در سطح ۲۴۰ کلاس درس آموزش‌های عملی نماز را ارائه خواهند داد.
 
انتهی پیام/م
 

آموزش علمی نماز در چالدران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.