هاینه رجبی بانوی ووشوکار کشورمان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

نتیجه زحمات خود و فدراسیون را با ۲ مدال نقره در جهان گرفتم

ملی پوش ووشو در بخش تالو گفت: خدا را شکر توانستم نتیجه زحمات خود و فدراسیون ووشو را با ۲ مدال نقره در مسابقات جهانی بگیرم.  

هانیه رجبی ملی پوش ووشو در بخش تالو در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب ۲ مدال نقره در مسابقات جهانی شانگ‌های چین اظهار کرد: من سال دوم است که در فرم" نن چوان " شرکت می‌کنم. به هر حال سطح مسابقات جهانی بالا بود و رقیبان سرسختی داشتیم و تلاش کردیم و خدا را شکر توانستم نتیجه زحمات خود و فدراسیون ووشو را با ۲ مدال نقره  بگیرم.  

رجبی درباره اینکه در اجرای فرم اول نتوانست مدالی بگیرد، اما یک دفعه ۲ مدال نقره متوالی گرفت و  چه عاملی باعث شد که به مسابقات برگردد، گفت: مربی ما از لحاظ روحی و روانی خیلی به من کمک کرد و همه کادر فنی روحیه دادند تا بتوانم ۲ مدال  نقره را کسب کنم.  

ملی پوش تالوی کشورمان درباره برنامه بعدی اش بیان کرد: در مجموع ۴ مدال دارم که در گذشته ۲ مدال برنز گرفتم و امسال هم ۲ مدال نقره بدست آوردم. به هر حال ۳ سال به بازی‌های آسیایی مانده است و تمرکز خود را معطوف به این  مسابقات می‌کنم، اما معلوم نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد.


 بیشتر بخوانید: سانداکاران کشورمان قهرمان جهان شدند


انتهای پیام/ 

اظهارات دارنده مدال نقره مسابقات جهانی ووشو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار