دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم بازی راحتی در انتظار پرسپولیس است چرا که تیم شاهین بوشهر نمی‌تواند گزندی به سرخپوشان بزند.

وحید قلیچ دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر شاهین شهرداری بوشهر اظهار کرد: به نظرم بازی راحتی در انتظار پرسپولیس است چرا که تیم شاهین بوشهر نمی‌تواند گزندی به سرخپوشان بزند. امیدوارم پرسپولیس در بوشهر نتیجه خوبی بگیرد و در روال پیروزی قرار بگیرد.

قلیچ درباره شرایط پرسپولیس در لیگ نوزدهم و ۳ باخت در ۷ بازی داشته است، بیان کرد: تیم‌هایی که اول فصل با پرسپولیس بازی کردند همه قدرتمند و خوب بودند و در لیگ برتر سرمایه گذاری کردند و هزینه زیادی انجام دادند تا بتوانند نتایج خوبی بگیرند. پرسپولیس با وجود اینکه نفرات خود را حفظ کرده است، اما این تیم طراوت فصل گذشته را ندارد. با این خرید افسانه‌ای هم کردند بهتر از این نمی‌شود.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از جونیور مهاجم برزیلی گفت:  این بازیکن  از بسته شانسی در آوردند چرا که خیلی ضعیف است و هر دفعه می‌گویند که صبر کنید این بازیکن درست می‌شود و فکر می‌کنم  باید موهایمان همانند دندان‌هایمان  سفید شود شاید آن موقع بازی اش بهتر شد.

قلیچ درباره عملکرد کالدرون  تصریح کرد: به هر حال باید به این مربی فرصت بدهند و اگر پرسپولیس نمی‌توانست برابر پیکان پیروز شود در آن صورت کار سخت می‌شد. کالدرون با پرسپولیس قرارداد دارد و  هزینه زیادی برای جذب او شده است.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه این تیم می‌تواند به صدر جدول نزدیک شود، گفت: با توجه به اینکه بازی‌های زیادی از لیگ برتر مانده است به همین علت هنوز زمان زیادی وجود دارد تا تیم‌ها در جدول رده بندی جابه جا شوند. در حال حاضر زود است درباره جایگاه پرسپولیس در جدول رده بندی صحبت کنیم.


 بیشتر بخوانید: مهاجم جنجالی سرخ‌ها مقابل شاهین نیمکت نشین است


انتهای پیام/ 

اظهارات قلیچ درباره وضعیت تیم پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار