مهدی پاشازاده که پیش‌تر از او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر نام برده می‌شد، نسبت به پیشنهاد سرمربیگری این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی عبدالله ویسی از تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر، نام‌های متعددی برای جایگزینی ویسی و هدایت این تیم در ادامه فصل مطرح شد.  

از سرمربیانی، چون علیرضا مرزبان، امیرحسین پیروانی، نادر دست نشان و مهدی پاشازاده به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های هدایت تیم بوشهری نامبرده می‌شد.  

حتی در مقطعی به نظر می‌رسید که مسئولان باشگاه شاهین شهرداری با پاشازاده که از سرمربیگری شهرداری ماهشهر استعفا داده بود، به توافق نهایی رسیده اند، اما با بازگشت او به تمرینات شهرداری ماهشهر، نام پاشازاده از میان گزینه‌های سرمربیگری شاهین شهرداری خارج شد و یکی از مسئولان این باشگاه از مرزبان و دست نشان به عنوان گزینه های نهایی نام برد.


بیشتر بخوانید: شرایط ادامه همکاری شاهین شهرداری با کریمیان


با این وجود مهدی پاشازاده که به تمرینات شهرداری ماهشهر برگشته گفت: شاهین شهرداری تیمی است که همیشه نسبت به آن حس خوبی داشتم. البته همین حس را نسبت به شهرداری ماهشهر نیز دارم. هنوز  سرمربی شهرداری ماهشهر هستم مگر این که در جلسه فردا استعفای من را بپذیرند.

او در واکنش به این سوال که اگر استعفای او پذیرفته شود  ممکن است سرمربی بعدی شاهین شهرداری او باشد پاسخ  صریحی نداد و  تنها به پاسخ‌هایی مانند "نمی دانم" و " هنوز نه" بسنده کرد که به جای برطرف کردن تردیدها،  ابهام ها را بیشتر کرد. 

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار