رئیس دادگستری راز و جرگلان از برگزاری نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مصطفی محمدپور رئیس دادگستری راز و جرگلان گفت: تمرکز اصلی این ستاد عمدتاً حول محور پیشگیری از تخلفات و جرائم قبل و در حین و پس از برگزاری انتخابات است.

محمدپور افزود: برگزاری انتخاباتی سالم و بدون تخلف همواره خواست اصلی مسؤولین نظام است که در کنار تجلی اراده مردمی و مشارکت حداکثری مردم و اعتماد راسخ آنان به ارزش‌های نظام و انقلاب نقطه عطفی را در تاریخ جمهوری اسلامی رقم خواهد زد.

رئیس دادگستری راز و جرگلان گفت: قوه قضائیه وظیفه خود می‌داند به کمک تمامی مجریان و برگزارکنندگان انتخابات اسفندماه سال جاری بیاید و امیدوار است با رصد فضای انتخابات هم بتواند از بروز جرائم و تخلفات این حوزه پیشگیری کند و چنانچه جرم یا تخلفی حادث شد به‌سرعت و دقت و با رعایت عدالت و انصاف و به دور از ملاحظات سیاسی، منافع جناحی و گروهی به آن رسیدگی و صرفاً قانون را به‌عنوان فصل الخطاب همگان اعمال و اجراء کند.

برگزاری دقیق انتخابات از مصادیق حقوق عامه است

ذبیح الله بدری، دادستان عمومی و انقلاب رازوجرگلان و دبیر این ستاد نیز گفت: اجرای صحیح و دقیق انتخابات یکی از مصادیق بارز حقوق عامه است و باید با رعایت اصل بی طرفی از سوی هیات‌های نظارت و اجرایی به منصه ظهور برسد.

انتهای پیام/ ر

تشکیل ستاد رسیدگی به جرائم انتخاباتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.