رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری یک سارق منزل با ۱۳ فقره سرقت خبر داد.

سرقت از منازل شهروندان با تخریب درب طلقی ورودی خانه‌هابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت منزل اعم از سرقت‌های موفق و ناموفق، تیم تخصصی کلانتری برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند و با مراجعه به محل‌های سرقت و بررسی صحنه جرم دریافتند که سارق با تخریب درب‌های طلقی اقدام به سرقت کرده و یا می‌خواسته سرقت کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در پایش‌های اطلاعاتی سرنخ‌هایی از حضور یکی از سارقان حرفه‌ای منزل در این سرقت‌ها به دست آمد که پیش‌تر توسط ماموران همین کلانتری دستگیر و روانه زندان شده بود.

وی تصریح کرد: در شاخه دیگر از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم ۶ ماه قبل از زندان آزاد شده است و در این مدت دوباره به سرقت منزل روی آورده است.


بیشتر بخوانید: سرقت کابل‌های تلفن کارخانه‌های شهرک صنعتی شمس آباد


سرهنگ اسکندری با اشاره به اینکه مخفیگاه متهم در محدوده کلانتری شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضائی و در پاتوقش در حالی که در حال فروش اموال سرقتی بود دستگیر شد، گفت: متهم در کلانتری تا کنون به ۳ فقره سرقت منزل موفق و ۱۰ فقره سرقت منزل نا موفق اعتراف کرد و اظهار داشت که با شعله‌ای طلق درب ورودی منازل را می‌سوزانده و به راحتی وارد ساختمان شده و پس از سرقت از انباری‌ها و اموال مستقر در مشاعات از محل متواری می‌شده است.

کلانتر محله قیامدشت عنوان کرد: متهم در خصوص سرقت‌های ناموفق اظهار داشت که در سرقت‌های نا موفق اهالی محل متوجه حضورم در مشاعات و انباری‌ها شده اند و برای اینکه دستگیر نشوم بلافاصله محل را ترک کرده ام.

این مقام انتظامی گفت: باشناسایی مال باختگان سارق برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

دستگیری یک سارق منزل با ۱۳ فقره سرقت

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار