فرمانده انتظامی شهرستان رابر از کشف محموله ۲۱ کیلو و ۴۳۵ گرمی شیشه در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ حمید ناصری فرمانده انتظامی شهرستان رابر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری یگان امداد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور ایست صادرکردند.

او تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که با هوشیاری ماموران این خودرو پس از طی مسافتی متوقف و در بازرسی از آن ۲۱ کیلو و ۴۳۵ گرم شیشه کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر در پایان گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم درحوزه مواد مخدر است.

دستگیری ۴ سارق پسته کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع سرقت در زرند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری ۴ نفر سارق وکشف ۳۰۰ کیلوگرم پسته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدعلی محمودزاده جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی اعلام وقوع چند مورد سرقت محصولات کشاورزی از باغات پسته شهر خانوک موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه این شهر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و همکاری مردم منطقه موفق شدند کمتر از ۲۴ ساعت ۴ سارق محصولات کشاورزی را شناسایی و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

جانشین انتظامی زرند گفت: از این سارقان که همگی اتباع افغانی بودند مقدار ۳۰۰ کیلوگرم پسته سرقتی کشف شد.

سرهنگ محمودزاده در پایان با اشاره به کاهش سرقت محصولات کشاورزی در سال جاری از مردم خواست در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند وموارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان بیل مکانیکی کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق بیل مکانیکی کمتر از ۶ ساعت با تلاش مأموران کلانتری ۲۳ این فرماندهی خبر داد.

 سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت یک دستگاه بیل مکانیکی در شهر کرمان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۲۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در همین رابطه مأموران این کلانتری حین گشت زنی هدفمند و نامحسوس در حوزه استحفاظی، موفق شدند بیل مکانیکی مسروقه را که سارقان قصد انتقال آن را با خودرو‌های سنگین داشتند توقیف و راننده و سرنشین آن را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

سرهنگ فداء ارزش ریالی بیل مکانیکی مسروقه را پنچ میلیارد ریال اعلام و بیان داشت: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان گفت: سارقان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با شناسایی مالباخته بیل مکانیکی مسروقه تحویل وی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار نیروی انتظامی کرمان دوم آبان ماه

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار