گزارش لحظه به لحظه از دیدار تیم ملی هندبال ایران - هنگ کنگتیم ملی هندبال کشورمان امروز در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برابر هنگ کنگ به برتری رسید.
 
به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی هندبال کشورمان امروز پنجشنبه در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از ساعت ۱۴:۳۰ در دوحه قطر به مصاف هنگ کنگ رفت.

بازی با کسب امتیاز برای تیم ملی هندبال کشورمان آغاز شد، شاگردان علیرضا حبیبی با حرکات سریع دروازه حریف را بار‌ها تهدید کردند، بازی در دقایق ابتدایی گاملا پایاپای بود و هنگ گنگی‌ها هم حملات سریعی انجام می‌دادند، این دیدار در دقیقه سوم۳-۳ برابر بود، در ادامه بی دقتی هنگ کنگی‌ها و در اختیار گرفتن بازی توسط بازیکنان کشورمان و همچنین درخشش دروازه بان ایران باعث شد تا امتیاز‌های پیاپی کسب شود، به طوریکه که در دقیقه ۱۱ نیمه نخست بازی ۱۱-۴ به سود تیم ملی کشورمان یود.

سرمربی تیم ملی هنگ گنگ ۲ مرتبه در خواست وقت استراحت فنی داشت، اما بازهم این تیم نتوانست به بازی بازگردد.

بازی در ادامه کار آرام دنبال می‌شد تیم هنگ کنگ تنها دفاع می‌کرد و بازیکنان کشورمان با حرکات سریع، پاسکاری‌های مناسب باز هم از حریفشان امتیاز می‌گرفتند، حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم‌ کشورمان شرایط خوبی را به وجود آورده بود و انگیزه را می‌شد در چهره آن‌ها دید.

دفاع خوب، پاس های عرضی و‌ ضربات با دقت، کار هنگ کنگ را رفته رفته سخت‌تر کرد، بازیکنان کشورمان برای دقایقی به هنگ کنگی‌ها اجازه حمله دادند تا در ادامه با ضد حملات امتیاز بگیرند. بازی رفته رفته کاملا به سود ایران دنبال شد و در نهایت بازی در نیمه نخست ۲۵-۶ به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

نیمه دوم با کسب امتیاز برای تیم مای کشورمان آغاز شد، شاگردان حبیبی همانند نیمه نخست بازی برتر و روانی را به نمایش گذاشتند، تیم هنگ کنگ هم چندین چند حمله انجام دادند، اما کرمی درون دروازه عالی بود. ملی پوشان در ابتدای کار اجازه حمله را به هنگ کنگ می‌دادند و خودشان در ضد حمله امتیاز می‌گرفتند، اختلاف زیاد شده و تیم کشورمان تا دقیقه ۱۵ نیمه دوم بازی را ۳۷-۱۱ پیش بود.


بیشتر بخوانید: تیم‌های آسیایی هندبال چگونه به المپیک توکیو می‌روند؟


در ادامه هنگ کنگ چند امتیاز گرفت و سرانجام امتیازش بیش از ۱۰ شد، اما بازیکنان ایران هم باز گل زدند تا اختلاف بیشتر شود. بازیکنان در دفاع با این که خیلی از حریفشان پیش بودند بازهم خوب ظاهر شدند، هنگ کنگی‌ها می‌خواستند فاصله را گمتر کنند، ولی تمام روزنه‌ها بسته بود و آن‌ها با مشکل رو به رو‌ بودند.

اختلاف ۳۰ گل با وجود این که دو‌ تیم گلزنی می‌کردند همچنان وجود داشت، تیم ملی کشورمان سرانجام با نتیجه ۴۸-۱۶ پیروز شد.

هندبالیست‌های ایرانی باید برای کسب عنوان پنجمی با کویت بازی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار