جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: شهدا با نثار خون مطهر خودشان انقلاب اسلامی را بیمه و پایه‌های نظام را مستحکم کرده‌اند.

شهدا با نثار خون خود پایه‌های نظام را مستحکم کرده‌اندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد ناظری  جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در هفتمین یادواره شهید لکزایی، گرامیداشت شهدای امنیت، وحدت و خدمت در خاش اظهارداشت: ایران اسلامی با یاری پروردگار متعال مقتدرانه در مقابل مستکبران و استعمارگران ایستاده که حضور موثر در حل معادلات دنیا، حمایت از ملت‌های مظلوم و سرنگون کردن پهباد آمریکایی و دستگیری سر شبکه رسانه‌های معاند از این اقتدار حکایت دارد.

او با بیان اینکه همه اقشار مختلف جامعه و مسئولان موظف هستند راه شهدا را ادامه دهندگفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، دشمن شناسی، استکبارستیزی، بیداری و بصیرت افزایی، آگاهی بخشی، ایجاد جامعه اسلامی و اسلامی ساختن دستگاه‌های اجرائی، شکر نعمت امنیت و وحدت، حفظ وحدت و همبستگی از ضرورت‌های مهم در جامعه اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده سپاه سلمان اظهار داشت: تلاش مسئولانه دولتمردان در عرصه خدمت و گام برداشتن برای حل مشکلات محرومان و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و صیانت از اموال بیت المال باید در دستگاه‌های اجرائی مورد توجه باشد.

اوبا گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حبیب الله لکزایی اظهار داشت: این شهید والامقام با ویژگی مردمی، دلسوز بودن و روحیه جهادی در کار و خدمت محور و نماد وحدت در سیستان و بلوچستان بودند.

سردار ناظری بیان کرد: سردار شهید لکزایی با بر عهده داشتن پنج مسئولیت مهم همچون دبیری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، بنیاد مهدویت و بنیاد امدادگران عاشورایی، دفاع از حقوق محرومان و ایثارگران و ... به هیچ وجه در فکر مادیات نبودند.

امام جمعه خاش نیز با اشاره به اینکه «حب الحسین یجمعنا» شعار و شاخص در وحدت بوده و پیاده‌روی چند میلیونی عاشقان اهل‌بیت (ع) در اربعین شهادت ابی عبدالله الحسین (ع) از بیداری امت اسلامی حکایت دارد گفت: شهیدان محور وحدت بوده و با شایستگی توانسته‌اند از آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت کنند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان اظهار داشت: اجتماع پرشور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی خاش در هفتمین یادواره سردار شهید لکزایی نشان دهنده محبوبیت شهدا در قلب مردم است.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: شهدا با ویژگی مردم‌داری و مردم‌یاری، دلسوزی و موثر در حفظ وحدت مایه عزت برای اسلام و کشور هستند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش نیز بیان کرد: شهیدان در سال‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس برای کشور عزت و افتخار به ارمغان آورده‌اند و امروز در سالگرد شهادت سردار شهیدلکزایی، شهدای عرصه وحدت و امنیت و شهدای خاش شاهد این عزت هستیم.
سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی اظهار داشت: شهید لکزایی به واسطه خدماتی که به مردم فارس و بلوچ، شیعه و سنی ارائه داده در نزد مردم دارای محبوبیت هستند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا با حضور اقشار مختلف مردم به نوعی تجلیل از مقام شامخ شهداست که در این شهرستان به آن اهمیت داده می‌شود.

انتهای پیام/گ

یادواره شهدا در زاهدان

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار