کشور اندونزی از سوی فیفا به عنوان میزبان جام جهانی زیر ۲۰سال جهان در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

اندونزی میزبان جام جهانی جوانان در سال ۲۰۲۱ خواهد بودبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، کشور اندونزی میزبان مسابقات جام جهانی زیر ۲۰ سال در سال ۲۰۲۱ شد. برزیل و پرو دیگر نامزد‌های این دوره از مسابقات بودند.

این تصمیم در نشست فصلی شورای فیفا که امروز (پنجشنبه) در شانگ‌های چین برگزار شد، گرفته شد.

اندونزی جزو سه کشور جنوب شرقی آسیا بود که برای حضور در مسابقات جهانی زیر ۲۰ سال داوطلب بودند، اما اتحادیه فوتبال تایلند و فدراسیون فوتبال میانمار تصمیم گرفتند که پیشنهاد مشترک خود را در اوت سال ۲۰۱۹ پس بگیرند و به این ترتیب اندونزی تنها نامزد میزبانی از منطقه آسه آن باقی ماند.

در ابتدا، فیفا از ۸ کشور برای میزبانی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ پیشنهاداتی را دریافت کرده بود، اما سه کشور اندونزی، برزیل و پرو کشور‌هایی بودند که در مرحله پایانی رقابت می‌کردند.

فدراسیون فوتبال بحرین، فدراسیون فوتبال عربستان سعودی و اتحادیه فوتبال امارات متحده عربی (امارات) نیز امیدوار بودند که با یک پیشنهاد مشترک میزبان این مسابقات باشند.

میزبانی اندونزی در مسابقات جام جهانی زیر ۲۰ سال، پیشنهاد « آسه آن» برای میزبانی مشترک جام جهانی ۲۰۳۴ فیفا را نیز تقویت خواهد کرد.

جلسه شورای فیفا همچنین پرو را به عنوان میزبان جام جهانی زیر ۱۷ سال جهان در سال ۲۰۲۱ معرفی کرد.


بیشتر بخوانید: میزبان جام جهانی ۲۰۳۰، سال ۲۰۲۴ مشخص خواهد شد


انتهای پیام/

میزبانان جام جهانی نوجوانان و جوانان سال ۲۰۲۱ معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار