رقابت‌های لیگ اروپا امشب با برگزار ۲۴ بازی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ اروپا امشب برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در ۱۲ گروه آن به مصاف یکدیگر می‌روند. این رقابت‌ها سومین هفته‌ای است که پیگیری و برگزار می‌شود و با توجه به حضور برخی تیم‌های قدرتمند از کشور‌های مختلف در این مسابقات، رقابت‌های آن جذاب و دیدنی همچنین در این رقابت‌ها بازیکنان ایرانی هم به میدان می‌روند و همین باعث جذاب‌تر شدن این رقابت‌ها برای فوتبال دوستان ایرانی‌ می‌شود.

گروه اول

قره باغ - آپوئل نیکوزیا - (۲۰:۲۵)
سویا - دودلانژ (۲۲:۳۰)

تیم فوتبال سویا در این گروه با ۶ امتیاز صدرنشین است، آن‌ها در این گروه و مخصوصا بازی امشب کار آسانی پیش رو دارند و می‌توانند به سادگی از سد حریفشان بگذرند. دودلانژ در این گروه ۳ امتیاز دارد و تیم دوم گروه است با این حال شانس چندانی برابر پر افتخار‌ترین تیم لیگ اروپا ندارد.

کار سخت یاران حسینی در سرزمین شمالی/ منچستر یونایتد در اندیشه تثبیت صدرنشینی

قره باغ هم باید به مصاف آپوئلی برود که قعرنشین و بدون امتیاز است، نماینده جمهوری آذربایجان شانس آن را دارد تا با برد در این بازی به رتبه دوم گروه برسد.

گروه دوم

دیناموکیف - کپنهاگن (۲۲:۳۰)
مالمو - لوگانو (۲۲:۳۰)

این گروه شاهد دیدار جذاب و زیبایی میان دیناموکیف و کپنهاگن خواهد بود، دو تیم با ۴ امتیاز صدر نشین گروه هستند و مالمو و لوگانو هم با یک امتیاز در جایگاه سوم و چهارم حضور دارند. شرایط این گروه بسیار نزدیک است و هر برد و باختی می‌تواند جایگاه تیم‌ها را با تغییرات زیادی رو به رو کند.

گروه سوم

ختافه - بازل (۲۲:۳۰)
ترابوزان - کراسنودار (۲۲:۳۰)

همان طور که انتظار می‌رود نماینده اسپانیا یعنی ختافه با ۶ امتیاز صدرنشین است و بازل سوئیس هم‌ با ۴ امتیاز در رده دوم‌ قرار دارد. یاران مجید حسینی هم با یک و نماینده روسیه هم با صفر امتیاز در رده‌های سوم‌ و‌ چهارم حضور دارند.

ترابوزان امشب بازی آسانی در پیش دارد و می‌تواند با برد این بازی و توقف بازل در اسپانیا حتی به رتبه دوم گروه هم برسد. مهم‌ترین دیدار، اما در این گروه میان ختافه و بازل خواهد بود، بازی که می‌تواند یا منجر با فاصله زیاد ختافه با دیگر تیم‌ها شود و یا نماینده سوئیس را صدرنشین می‌کند.

کار سخت یاران حسینی در سرزمین شمالی/ منچستر یونایتد در اندیشه تثبیت صدرنشینی

گروه چهارم

آیندهوون - لاسک (۲۲:۳۰)
اسپورتینگ لیسبون - روزنبرگ (۲۲:۳۰)

نماینده هلند یعنی آیندهون با ۶ امتیاز صدرنشین و لاسک و اسپورتینگ با ۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم‌قرار دارند. آیندهوونی‌ها با برد این بازی می‌توانند گام محکمی برای صعود بردارند. نماینده پرتغال هم می‌تواند شرایطش را بهبود ببخشد.

گروه پنجم

سلتیک - لاتزیو (۲۲:۳۰)
رنس - کلوژ (۲۲:۳۰)

شرایط این گروه هم بسیار نزدیک‌است، سلتیک، کلوژ و لاتزیو با ۴،۳و ۳ امتیاز تیم‌های اول تا سوم‌ این گروه هستند، رنس هم‌ یک‌ امتیاز دارد و‌ همین باعث‌ می شود دیدار‌های این گروه بسیار حساس و جذاب پیگیری شود. نماینده ایتالیا کار سختی در اسکاتلند خواهد داشت و رنس هم شانس آن را دارد تا به کورس مدعیان بازگردد.

گروه ششم

آرسنال - ویتوریا گیمارش (۲۲:۳۰)
آینتراخت - استاندارد لیژ (۲۲:۳۰)

توپچی‌ها همان طور که انتظار می‌رود با ۶ امتیاز صدرنشین هستند، آینتراخت و استاندارد لیژ هم ۳ امتیاز دارند و ویتوریا گیمارش هم بدون امتیاز است.

شاگردان امری کار آسانی در پیش دارند و می‌توانند جایگاهشان را تثبیت کنند. آینتراخت و استاندارد لیژ، اما بازی حساس و نفس گیری دارند و برنده این دیدار می‌تواند در جایگاه دوم قرار بگیرد.

کار سخت یاران حسینی در سرزمین شمالی/ منچستر یونایتد در اندیشه تثبیت صدرنشینی

گروه هفتم

پورتو - رنجرز (۲۰:۲۵)
یانگ بویز - فاینورد (۲۰:۲۵)

این گروه شاید خاص‌ترین و عجیب‌ترین گروه است، همه تیم‌های حاضر در آن ۳ امتیازی هستند و یک برد و یک باخت در کارنامه دارند. بازی‌های امشب هم با توجه به شرایط و اسم و رسم تیم‌ها جذاب و دیدنی خواهد بود و تکلیف صدرنشین تا پایان هفته سوم را مشخص می‌کند.

گروه هشتم

لودوگورتس - اسپانیول (۲۰:۲۵)
زسکا موسکو - فرنک روورس (۲۲:۳۰)

مهم‌ترین دیدار امشب این گروه تقابل لودوگورتس و اسپانیول خواهد بود، دو‌تیم به ترتیب با ۶ و ۴ امتیاز تیم‌های اول و دوم هستند. نماینده اسپانیا بخت آن را دارد تا با برد در این بازی به شرتیط بدی که این روز خا در لالیگا و لیگ اروپا دارد پایان دهد و صدرنشین شود.

زسکا هم امید دارد با برد در این بازی از قعر جدول جدا شود و صفر امتیازی نماند.

گروه نهم

خنت - ولسبورگ (۲۰:۲۵)
سنت اتین - آلکساندریا (۲۰:۲۵)

خنت و ولسبورگ با ۴ امتیاز تیم‌های اول و دوم‌ این گروه هستند و دو تیم دیگر تنها یک امتیاز دارند. دیدار بالانشینان این گروه قطعا جذاب و زیبا خواهد بود و برنده آن می‌تواند به تنهایی صدرنشین شود. آلکساندریا هم می‌تواند در صورت برد مقابل سنت اتین با بازنده این بازی هم امتیاز شود.

کار سخت یاران حسینی در سرزمین شمالی/ منچستر یونایتد در اندیشه تثبیت صدرنشینی

گروه دهم

باشاک شهیر - ولفسبر (۲۰:۲۵)
رم - مونشن گلادباخ (۲۰:۲۵)

تیم‌های رم و ولفسبر با ۴ امتیاز بالانشینان این گروه هستند و تیم‌های مونشن گلادباخ و‌باشاک شهیر هم با یک امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند. دیدار رم و گلادباخ با توجه به اسم و رسم و‌ محبوبیت دو‌ تیم در ایتالیا و آلمان می‌تواند جذاب و زیبا باشد. رمی‌ها اگر این بازی را ببرند صدرنشینی شان را تثبیت می‌کنند.

گروه یازدهم

بشیکتاش - براگا (۲۰:۲۵)
براتیسلاوا - ولورهمپتون (۲۰:۲۵)

براگا و براتیسلاوا با ۴ امتیاز صدر نشینان این گروه هستند و ولورهمپتون هم با ۳ امتیاز تیم سوم گروه است، نماینده ترکیه هم بدون امتیاز در جایگاه چهارم این گروه است، دیدار‌های این گروه هم با توجه به سابقه تیم‌ها زیبا و دینی خواهد بود، بشیکتاش برای زنده ماندن امیدهایش باید در این بازی خانگی برنده باشد، ولورهمپتون هم کار سختی دارد، اما می‌تواند به صدر جدول برسد.

گروه دوازدهم

آلکمار - آستانه (۲۰:۲۵)
پارتیزان بلگراد - منچستر یونایتد (۲۰:۲۵)

مهم‌ترین دیدار امشب این گروه تقابل پارتیزان بلگراد و منچستر یونایتد خواهد بود، دو‌تیم چهار امتیازی هستند و برنده این دیدار می‌تواند جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کند.

آلکمار ۲ امتیازی هم می‌تواند با شکست آستانه بدون‌امتیاز به بالای جدول برسد و‌حتی در صورت تساوی منچستر یونایتد و پارتیزان بلگراد صدرنشین گروه هم شود البته باید تفاضل خوبی هم داشته باشد.


بیشتر بخوانید: عامل هدایت پهپاد جنجال ساز در لیگ اروپا مشخص شد


انتهای پیام/

برنامه امشب دیدارهای لیگ اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار