رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور درباره نحوه شناسایی پلاک‌‌های مخدوش خودروها توضیحاتی داد.

هشدار پلیس راهور به رانندگان متخلف/ پلاک‌های مخدوش شناسایی می‌شوندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور درباره چگونگی شناسایی پلاک‌های مخدوش اظهار کرد: برخی از افراد برای ورود به طرح زوج و فرد و یا محدوده کنترل آلودگی هوا پلاک ماشین خود را مخدوش می‌کنند و با کاغذ و یا پلاستیک اقدام به این کار می‌کنند.

وی افزود: سامانه‌های ثبت تخلفات مجهز به سیستمی هستند که عکس رنگی از پلاک می‌گیرند و سامانه‌ای دیگر با استفاده از فناوری مادون قرمز از پلاک عکس می‌گیرد و این دو عکس به صورت تلفیقی در سامانه قرار می‌گیرد و با نرم افزار خوانش پلاک محقق می‌شود.


بیشتر بخوانید: پلیس با تخلفات پلاک مخدوش و دستکاری شده برخورد می‌کند


رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور گفت: افرادی که تصور می‌کنند با مخدوش کردن پلاک تشخیص داده نمی‌شوند بهتر است به سوابق تخلفاتی خود مراجعه‌ای داشته باشند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: ۵۰۰ نفر از متخلفان مخدوش کردن پلاک خودرو در ۶ ماهه نخست سال جاری به مراجع قضایی معرفی و ۴۰۰ نفر هم به مرکز پلیس فراخوانده شدند و از آن‌ها تعهد گرفته شده است.

انتهای پیام/

جزئیات نحوه شناسایی خودروهای پلاک‌ مخدوش توسط پلیس راهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صمد.ج.ب ازتبریز
۲۲:۳۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
با تصویب قانون، مقرر شد لامپ های زنون که درماشینها نصب می شود پلیس برخورد کند،چی شد .فقط همه چیز روی کاغذ نوشته می شود واز اعمال قانون خبری نیست. لطفا زمانی از اجرای قانون صحبت شود که میتوان آن را عملیاتی نمود.اکثر تصادفات شبانه از این لامپ های کور کننده است
Canada
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
این اشخاص خودخواه .فرصت طلب .مرد رند و خلاف ایند .اگر دستشون برسه .همه خلافی انجام میدهند .در لیست خاصی اسامی شون باشد تا زود شناسایی شوند .قانون گریز ایند .خطرناک برای خود و خانواده ایند .دست کمی نگیرید .خلاف از همینجا پایه ریزی میشود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
با این متخلفین بر خورد شدید شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
چشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
نیاز به این توضیحات نیست. یک مورد را مستند نگاری و پخش کنید و همچنین یک مورد را که به علت ارتکاب این جرم به دادسرا فرستاده اید نشان دهید تا اثر گذار باشد.
آخرین اخبار