مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان از آغاز داوری آثار سومین جشنواره سراسری «حبیب حرم» وارسال۴۰۰ اثر به دبیرخانه خبر داد.

ارسال ۴۰۰ اثر به سومین جشنواره سراسری حبیب حرمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،رسول کرمیمسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان با اشاره به برگزاری سومین جشنواره سراسری «حبیب حرم» در همدان اظهار کرد: با اتمام مهلت ارسال آثار حدود ۴۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

او با بیان اینکه آثار بیش از ۱۶۰ هنرمند کشوری در دبیرخانه جشنواره ثبت و در اختیار گروه‌های داوری قرار گرفت گفت: ۲۵۰ اثر شعر از سوی ۷۰ نفر، ۷۰ اثر داستانی از سوی ۴۶ نفر و ۳۰ اثر نمایشی نیز توسط ۳۶ نفر به دبیرخانه رسیده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان در ادامه از شرکت ۱۰ نفر از هنرمندان در بخش موشن و نماهنگ خبر داد و افزود: این جشنواره در ۶ بخش داستان کوتاه، شعر، نماهنگ، موشن گرافیک، نمایش محیطی و بخش ویژه شهدا‌ی مدافع حرم و سرلشکر حاج حسین همدانی برگزار می‌شود.

کرمی موضوعات جشنواره را شامل فرهنگ ایثار و شهادت، جبهه مقاومت (سوریه، عراق، یمن و لبنان) و استکبارستیزی دانست و اظهار کرد: جشنواره در رده سنی آزاد برگزار خواهد شد.

او گفت: هیات داوران بر اساس فرم‌های داوری، آثار برتر هر گروه را به تفکیک و با در نظر گرفتن تمام شرایط و ضوابط علمی موجود و طبق آیین‌نامه جشنواره معرفی خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان داوران بخش «شعر» در حوزه «شعر کلاسیک» را مهدی طراوتی توانا، حسن کرمی‌نور و محمد پیله‌ور و در حوزه «شعر سپید» را محمد صارمی شهاب و مریم برزگر عنوان کرد و گفت: دبیری بخش شعر جشنواره نیز با حسن کرمی‌نور است.

کرمی با بیان اینکه داوری بخش «داستان» نیز برعهده تیمور آقامحمدی، مرتضی فرجی و علی رزم‌آرای است گفت: دبیری این بخش نیز با علیرضا اکبری است.

او محسن سلیمانی، سیدحسین فدایی‌حسین و مرضیه درخشان‌نیا را نیز داوران بخش «نمایش محیطی» عنوان کرد و افزود: دبیری این بخش نیز با فواد ابراهیمیان خواهدن بود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان با بیان اینکه داوران بخش نماهنگ و موشن گرافیک نیز امین لطفی شهپر و حمید قره‌خانی هستند تأکید کرد: اختتامیه سومین جشنواره سراسری حبیب حرم اواخر آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

آغاز داوری آثار سومین جشنواره سراسری «حبیب حرم»

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.