همایش بزرگ ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان دولت بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان دولت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در این همایش گفت؛ طرح ورزش صبحگاهی کارکنان ادارات و نهاد‌های دولتی استان ایلام با هدف فرهنگسازی عمومی و نهادینه کردن ورزش در ارگان‌های دولتی و افزایش سلامتی عمومی کارکنان اجرا می‌شود.

او ادامه داد: ورزش در سلامت جسمی و روحی کارکنان ادارات نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و در ساعات کاری سبب ارتقای بازدهی و عملکرد مطلوب کارکنان می‌شود.

علی شائی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی را برای ورزش کارکنان در نظر داریم افزود: بر همین اساس طرح ورزش صبحگاهی کارکنان ادارات و نهاد‌های دولتی استان را با هدف نهادینه کردن ورزش در ارگان‌های دولتی و افزایش سلامتی عمومی کارکنان در دستور کار است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اظهار کرد: امیدواریم کارکنان بیشتر به ورزش روی بیاورند و از این طریق نشاط، شادابی و سلامتی بیشتری در محیط کار و زندگی خود پیدا کنند چرا که شروع برنامه‌های و فعالیت‌های روزانه با ورزش صبحگاهی سبب سرزندگی و انجام بهتر امور با روحیه مضاعف می‌شود.

او بیان کرد: توسعه ورزش همگانی در سطح استان یکی از برنامه‌های مهم و ضروری بوده که نقش و تاثیر بسزایی در سلامتی افراد جامعه دارد و برگزاری برنامه‌های ورزش صبحگاهی برای کارکنان در کنار شادابی و نشاط افزایی آنها، نقش و تاثیر بسزایی در فرهنگسازی و ارتقای فرهنگ عمومی مردم در پرداختن به ورزش‌های همگانی می‌شود.

انتهای پیام/غ

همایش بزرگ ورزش صبحگاهی ویژه کارکنان دولت در ایلام برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.