مهم‌ترین حوادث امروز دوم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۹۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در چرداول/دستگیری شرور سابقه دار در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،مهم‌ترین حوادث امروز دوم ابان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲۹۷ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از کشف ۲۹۷ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت رضایی اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاق کالا وارز، ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی سیمره اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک، که با هدایت آن به شانه خاکی جاده، خودرو رامتوقف کردند.

او خاطر نشان کرد:در بازرسی‌های اولیه از خودرو پژو تعداد ۲۹۷ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار قاچاق در مارک‌های مختلف، که فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، کشف شد.

سرهنگ رضائی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه ۹۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک افراد، در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

دستگیری ۳ سارق موتورسیکلت در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه در طرح برخورد با سارقان ۳ سارق موتورسیکلت دستگیر شده است گفت:در این راستا ۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شده است.

سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت:با توجه به وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری‌ها قرار گرفت.

او ادامه داد:ماموران با توجه به شگرد‌های خاص پلیسی و سرنخ‌های موجود، ۳ متهم این پرونده را که از سارقان سابقه دار بود شناسایی کردند.

موسوس افزود:در چند عملیات موفق پلیسی ۳ سارق دستگیر و ۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

او تصریح کرد:موتورسیکلت‌ها به علت عدم تجهیزات حفاظتی مناسب و همچنین عدم رعایت نکات ایمنی توسط مالکان، طعمه مناسبی برای سارقان بوده است.

موسوی با بیان اینکه پلیس با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد می‌کند خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام به شهروندان توصیه کرد که وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های ایمنی وهشدار دهنده تجهیز نمایند ودر صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری شرور سابقه دار در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: شرور سابقه‌دار خیابان واسطی با تلاش مأموران دستگیر شد.

سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: شروری که در خیابان واسطی شهر ایلام اقدام به تخریب شیشه یک دستگاه خودرو پراید کرده و از محل متواری شده بود، دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

او افزود: محدوده‌هایی که امکان تردد و حضور متهم می‌رفت تحت کنترل و نظارت ماموران قرار گرفته و گشت زنی‌های نامحسوس برای شناسایی این فرد شرور بصورت مستمر انجام گرفت.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی و همچنین رصد‌های پلیسی، این شرور شناسایی و تحت کنترل قرار گرفت.

او ادامه داد: با هماهنگی دستگاه قضائی و در یک عملیات ضربتی، شرور سابقه‌دار دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با تاکید بر برخورد قاطع و سختگیرانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه گفت: آرامش مردم اولویت و خط قرمز پلیس در اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در مهران

فرمانده انتظامي شهرستان مهران از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خبر داد و گفت:در این راستا 8سوداگر مرگ دستگیر شدند.

سرهنگ قدرت اله شهباز بیگی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز ، شناسائي و دستگيري سارقان و معتادان متجاهر، در اين شهرستان اجرا شد.

او افزود: با تشکيل تيم هاي ويژه اطلاعاتی و شناسائي مناطق آلوده و جرم خیز،پارک ها و تفرجگاه ها ،ماموران مبارزه با مواد مخدر موفق به دستگیری 8 سوداگر مرگ شدند .

سرهنگ شهبازبیگی خاطر نشان کرد: در این طرح، تعداد 146عدد قرص غیر مجاز و 85 بسته موادمخدر سنتی بسته بندی شده آماده توزیع کشف کنند .

فرمانده انتظامی مهران در خاتمه با تاکید بر تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان،گفت : امنیت زیر بنای توسعه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در جامعه است و بدون تردید نقش مردم در این زمینه نقشی اثر گذار است .

کشف ۱۰ فقره سرقت در ملکشاهی

فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۰فقره سرقت در شهرستان ملکشاهی خبر داد.

 سرهنگ بهزاد ولیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان ملکشاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق سابقه دار را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در باز جوئی های اولیه، به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

او خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملکشاهی از شهروندان خواست، به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هر گونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.