فرماندار کرمانشاه از برخورد با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : با توجه به بازگشایی مرز خسروی و بالا رفتن حجم تردد‌ها از شهرستان کرمانشاه شاهد بیشتر شدن روند ساخت و ساز‌های غیر مجاز در حریم راه‌ها و نزدیکی شهر‌ها هستیم که مقابله با این ساخت و ساز‌های غیرمجاز ضروری است.

او گفت : هنگام عبور از مسیر‌های مواصلاتی ساخت و ساز‌های غیر مجازی را می‌بینیم که کوتاهی در برخورد با متخلفان از سوی راهداری، شهرداری ها، بخشداری‌ها و ... به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

فرماندار کرمانشاه گفت: باید با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محور‌های ماهیدشت به کرمانشاه، بیستون به کرمانشاه و کرمانشاه مقابله جدی شود.

رنجبر گفت: اگر امروز در برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز کوتاهی کنیم در حاشیه شهر‌ها شاهد ساخت و ساز‌های غیرمجاز زیادی خواهیم بود که برخورد با آن‌ها سخت‌تر می‌شود.

رنجبر گفت: زمانی اجازه ساخت و ساز‌های غیر مجاز در کرناچی داده شد و در آبگرفتگی‌های امسال شاهد بودیم که آب تا سقف برخی خانه‌ها را هم گرفت.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه نباید شاهد حتی یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه شهرستان کرمانشاه باشیم، گفت: هرکس نسبت به ساخت و ساز غیرمجاز اقدام کند به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

او سپس با بیان اینکه جهاد کشاورزی تاکنون حکم تخریب نزدیک به ۵۰ ساخت و ساز غیرمجاز در حوزه شهرستان کرمانشاه را گرفته، گفت: باید در این خصوص بیشتر کار شود.

رنجبر از بنگاه‌های معاملاتی هم خواست تا اگر اطلاعاتی در مورد غیرمجاز بودن ساخت ساز در ملکی که در حال خرید و فروش است دارند، به خریداران ملک‌ها اطلاع دهند و نگذارند خریداران فریب سودجویان را بخورند .

 

 

انتهای پیام/د

بازگشایی مرز خسروی و بالا رفتن حجم تردد‌ها

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.