تخصیص اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای خرید کابل برق در البرز

مدیرعامل شرکت توزیع و توانیر برق استان البرز گفت: برای تأمین کابل مورد نیاز این شرکت در استان اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که توسط وزارت نیرو تأمین خواهد شد.

تخصیص اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای خرید کابل برق در البرزبهنام بیات، مدیر عامل شرکت توزیع برق البرز، در گفت وگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: استان البرز از ۹۴ شبکه برق تأمین شده است، انرژی برق این استان به وسیله خط هوایی فازبندی شده است. بیشتر شبکه‌های برق البرز بصورت خط هوایی تعبیه شده و در پی هر گونه بارندگی ممکن است با چالش و قطعی ناخواسته برق مواجه شویم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز، افزود: شرکت توزیع در استان البرز، اقدام به خرید ۱۰ فاز با ۱۰۰ کیلومتر کابل کرد که در ۶ ماه سال ۹۸ اجرایی خواهد شد.

او با بیان اینکه برای نگهداری از سیم‌های لخت اقدام کرده ایم، گفت: برای خرید کابل نیاز به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار داریم که از وزارت نیرو این بودجه تأمین خواهد شد.

او افزود: اولویت دوم کاری ما برنامه‌ریزی در فصل پاییز ۹۸ است، هر هفته با یک روز نام‌گذاری شده و در قالب طرح‌های جهادی اقدام خواهد شد.

به گفته بیات بازدید ابتدا تا انتهای شبکه برق در دستورکار قرار دارد و طبق این بازدید مشکلات و معایب از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/ر.ن 

نیاز به بودجه  برای تأمین کابل برق در البرز 

برچسب ها: کابل برق ، البرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.