مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد از خرید و فروش بیش از ۹۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی از سوی شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،   یداله جوادپور مدیر سازمان تعاون روستایی استان یزد، گفت:  بیش از ۹۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی تولیدی استان، در شش ماهه نخست امسال از سوی شبکه تعاون روستایی و کشاورزی استان یزد به صورت توافقی و تضمینی، مباشرتی خریداری شده است.

او افزود: شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی استان یزد در شش ماهه نخست امسال به میزان ۹۲ هزار و ۸۶۴ تن انواع محصولات کشاورزی و دامی تولیدی استان را به صورت توافقی از کشاورزان منطقه خریداری نموده است که شاخص‌ترین این محصولات شامل شیر خام، ذرت، جو، مرغ و محصولات گلخانه‌ای است.

او بیان کرد: با آغاز فصل برداشت محصول گندم و کلزا و در جهت حمایت از کشاورزان، حذف واسطه‌ها و شفاف سازی نرخ محصولات کشاورزی مطابق با شرایط ابلاغ شده ازسوی وزیر جهاد کشاورزی خرید محصولات استراتژیک توسط شبکه تعاون روستایی استان یزد آغاز گردیده است.

جواد پور ادامه داد: قریب دو هزار تن محصول گندم به نرخ تضمینی هر کیلوگرم ۱۷ هزار ریال و ۳۰۰ تن محصول کلزا به نرخ تضمینی هر کیلوگرم ۳۴ هزار و ۳۹۸ ریال از سوی مراکز خرید تحت نظارت سازمان تعاون روستایی استان یزد به صورت تضمینی، مباشرتی از کشاورزان یزدی خریداری شده است.

انتهای پیام/ی

بیش از ۹۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی خرید و فروش شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.