مدیرعامل سابق استقلال تهران درباره شرایط این تیم و فتحی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران درباره شرایط خوب این روز‌های استقلال بیان کرد: همیشه آرزو می‌کنم که آب و هوای استقلال درخشان باشد و خوشحال هستم که سه پیروزی به دست آوردیم.

او در مورد شعار تماشاگران علیه امیرحسین فتحی افزود: در زمان مدیریت من در استقلال و زمانیکه مشکل داشتیم، ممکن بود هواداران شعار بدهند که من از استقلال بروم، اما وقتی گل مساوی به ثمر می‌رسید، هواداران سکوت می‌کردند و با گل برتری تیم، آن‌ها ما را تشویق می‌کردند.

اولیایی ادامه داد: تماشاگران با استقلال زندگی می‌کنند و زمانی که آقایان مسئولیت دارند، باید قول‌های صادقانه بدهند تا اگر این وعده‌ها محقق نشد، هواداران بپذیرند که مدیران هدف شان این بود که قدام مثبتی انجام دهند. امیدوارم فتحی تلفنش را پاسخ دهد.


بیشتر بخوانید: فتحی: همه دیدند پیگیر پرونده سوپرجام بودیم/ این جام هدیه سازمان لیگ به پرسپولیس است/ به دنبال احقاق حق استقلال هستیم


مدیرعامل سابق استقلال تهران در مورد انتقادات پیشکسوتان باشگاه استقلال از فتحی بیان کرد: باشگاه در شرایط بدی قرار دارد و وقتی سوال می‌کنند و پاسخی نداریم، عصبانی می‌شوند. متأسفم که جباری، سلطان بلامنازع استقلال تحت فشار مجبور شد این صحبت‌های انتقادی را مطرح کند که این یعنی وضعیت مناسبی نیست.

اولیایی در مورد درخواست وزیر از او برای حضور در مدیرعاملی آبی‌ها خاطرنشان کرد: وزیر ورزش از کسی برنامه نگرفت، اما درباره استقلال با عده‌ای مذاکره می‌کند و راهکار می‌خواهد که من هم جز این گروه هستم. تغییر مدیرعامل را در این شرایط به سود استقلال نیست.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات استقلال، باید تمام پیشکسوتان جمع شوند و به نظر من با مدیریت جمعی و برنامه مدون درست شود. اگر استقلال بخواهد به روزگار بسیار خوب خود برگردد، باید مدیرانی دلسوز، استقلالی و اهل پذیرش نظرات دیگران داشته باشند. درحال حاضر هیچ‌کدام از این موارد را نداریم و فتحی به تنهایی وسط افتاده است.

اولیایی در پایان گفت: در گذشته مدیر باشگاه برای ملاقات با بازیکنان استقلال، به آن‌ها وقت می‌داد، اما الان سه نفر از مدیران باشگاه برای مذاکره با یک بازیکن به ترکیه رفتند که در زمان افتخاری، بازیکن هم به ترکیه نیامد. شان استقلال بالاتر از این‌ها است.

انتهای پیام/

اظهارات اولیایی درباره شرایط استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار