معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به ۱۲ هزار و ۴۳ نفر در شش ماهه اول سال ۹۸ در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، داود هادی، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ۱۲ هزار و ۴۳ نفر از خدمات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بهره‌مند شده اند که از این تعداد یک هزار و ۲۳۶ نفر از واحد توانبخشی و تعداد ۱۰ هزار و ۸۰۷ نفر از داروخانه این جمعیت خدمات دریافت کرده اند.

او ادامه داد: در بخش ارتوپدی فنی ۴۱۹ نفر خدمات دریافت کرده اند که ۳۸۷ مورد در زمینه ساخت و ۲۳۶ مورد تعمیرات بوده است که این خدمات شامل کفش طبی، کفش و صندل، کفی چرمی، ارتز دست، ستون فقرات، بریس کوتاه، برس بلند، اسپیلنت و پروتز مکانیکی دست، بالای زانو و زیر زانو بوده است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این که در این مدت ۱۱۰ نفر برای فیزیوتراپی به مرکز فیزیوتراپی معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان مراجعه کرده اند، ادامه داد: ۷۷۶ جلسه خدمات فیزیوتراپی به این افراد ارائه شده است.

هادی تصریح کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۰ هزار و ۸۰۷ نسخه در داروخانه هلال احمر پیچیده شده است ادامه داد: در این بازه زمانی ۶۹۵ نفر برای واکسیناسیون به این مرکز مراجعه و خدمات دریافت کرده اند.

او اظهار کرد: مرکز کاردرمانی این جمعیت نیز آماده ارائه خدمات به اقشار مختلف بوده و مرکز گفتار درمانی نیز به زودی آماده فعالیت می‌باشد.

انتهای پیام/ح

ارائه خدمات جمعیت هلال احمر استان اردبیل

برچسب ها: هلال احمر ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.