مدیران باشگاه ذوب آهن به سرمربی تیم خود برای پیروزی مقابل پیکان اوتیماتوم دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پیکان و ذوب آهن در حالی در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم می‌روند که این دیدار برای ۲ تیم حساس است.

البته این بازی برای منصوریان سرنوشت ساز است. او که عملکرد خوبی در لیگ نوزدهم نداشته و همچنان در حسرت برد به سر می‌برد، تلاش می‌کند تا رو در روی شاگردان حسین فرکی به پیروزی برسد.

سبزپوشان در بازی‌های قبلی جام حذفی و لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکردند و مقابل مس کرمان و شهر خودرو شکست خوردند تا وضعیت خوبی را سپری نکنند.

ذوب در لیگ نوزدهم در ۶ بازی گذشته تنها ۴ امتیاز کسب کرده و موفق به پیروزی نشده و خبر‌هایی مبنی بر اخراج منصوریان از این تیم به گوش می‌رسد. به همین دلیل منصوریان تلاش می‌کند تا در بازی سرنوشت ساز با پیکان به برتری برسد و اگر بازنده شود، اخراج خواهد شد.

مسئولان ذوب آهن به این مربی اولتیماتوم دادند که مقابل پیکان به برتری برسد و روز‌های خوب این تیم آغاز شود و اگر این اتفاق رخ ندهد، تصمیم جدی اتخاذ خواهند کرد.

ذوب در لیگ نوزدهم، تاکنون ۴ تساوی کسب کرده و متحمل ۳ شکست شده است و اگر نتواند نتایج خوبی بگیرد از مهدی رجب زاده به عنوان جایگزین او نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار