داود فیض گفت:شناسایی، حمایت و هدایت و بکارگیری نخبگان از ارکان وظایف اصلی بنیاد نخبگان در استان‌ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، داود فیض رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان در دیدار با  نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به گذشت ۱۰ سال از تاسیس بنیاد نخبگان در استان سمنان گفت: شناسایی، حمایت و هدایت و بکارگیری نخبگان از ارکان وظایف اصلی بنیاد نخبگان در استان‌ها است که در این راستا نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی با بنیاد نخبگان استان هستیم.

او با اشاره به حمایت‌های بنیاد نخبگان از استعداد‌های برتر استان سمنان افزود: بنیاد نخبگان از دانشجویان و اساتید و مخترعین مستعد استان حمایت‌هایی را انجام می‌دهد که در این راستا از ۵۹۳ مخترع در استان شناسایی شدند که ۳۴ نفر آن‌ها اختراعاتشان مورد ارزیابی بنیاد قرار گرفته و مورد حمایت بنیاد هستند.

فیض با تاکید بر حمایت‌های بیشتر از نخبگان استان بیان کرد: حمایت از نخبگان موضوعی بسیار مهم است که نیازمند کمک بخش‌های دیگر به بخش دولتی برای حمایت از نخبگان است.

رئیس بنیاد نخبگان استان با اشاره به حمایت‌های این بنیاد از ۲۵ نفر از نخبگان برتر استان بیان داشت: ۵۴ شرکت دانش بنیان در سطح استان مشغول به فعالیت هستند که از این جهت استان سمنان دارای رتبه چهاردهم در سطح کشور است.

انتهای پیام / م

حمایت‌های بنیاد نخبگان از استعداد‌های برتر استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار