فریبا نادری با انتشار ویدئویی توضیحاتی را در خصوص علت چاقی‌اش در سریال ستایش ارائه داد.

توضیحات فریبا نادری درباره آخرین قسمت ستایش و علت چاقی اش در این فیلم//یا // فریبا نادری پایان سریال ستایش را لو داد+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا نادری که این روز‌ها در سریال «ستایش ۳» در نقش «پری سیما» به ایفای نقش می‌پردازد با انتشار ویدئویی از خود در فضای مجازی توضیحاتی جالبی را در خصوص پایان این سریال جذاب ارائه داد. او همچنین درباره سختی‌های کار در این سریال و علت چاقی‌اش در فصل از سریال ستایش و سوال‌های پی در پی مخاطبانش پاسخ داد.

آذرماه سال ۸۹ بود که سریالی به نام «ستایش» به صورت هفتگی از شبکه سه پخش شد، قهرمان این سریال همانطور که از نامش پیدا است زنی به نام ستایش بود که در پیچ و خم‌های سخت زندگی و در شرایطی که شوهرش را از دست داده بود، زندگی و فرزندانش را حفظ کرد. استقبال مردم باعث شد تا صداوسیما و سازندگان این سریال تصمیم بگیرند تا ادامه این سریال را در فصل‌های بعدی نیز تولید کنند.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از توضیحات فریبا نادری درباره آخرین قسمت ستایش و علت چاقی‌اش در سومین فصل از این سریال را مشاهده کنید:

نویسنده این سریال «ستایش» سعید مطلبی و کارگردانی آن را سعید سلطانی بر عهده داشته است که به تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب، این شب‌ها بر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. این مجموعه حوالی ساعت ۲۰:۴۵ پخش می‌شود. ستایش ۳ در ادامه دو فصل قبلی این سریال ساخته شد. تاکنون بیش از ۳۰ قسمت از سریال ستایش ۳ از صداو سیما پخش شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ستایش ، سریال ، بازیگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
چاقی در بازی به تو چه کمکی کرد
آخرین اخبار