سازمان ترامپ به تازگی اقدام به حذف نام رئیس‌جمهور آمریکا از سردر ۲ پیست اسکی متعلق به او کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، سازمان ترامپ به تازگی نام دونالد ترامپ را از محل برگزاری اسکی روی یخ در پارک مرکزی نیویورک سیتی حذف کرده است.

بر اساس اعلام واشنگتن پست، این دو پیست اسکی که در پارک مرکزی قرار دارد و از جمله قدیمی‌ترین دارایی‌های تجاری دونالد ترامپ است، دیگر نام رئیس جمهور آمریکا را در سردر خود ندارند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که حرف «تی» که ابتدای نام ترامپ است هنوز در سردر این پیست اسکی قابل رویت است؛ اما بقیه حروف آن حذف شده است.

رئیس جمهور آمریکا در دهه ۱۹۸۰ این پیست‌های اسکی را طی توافقی با شهر نیویورک راه اندازی کرد. این دو پیست اسکی دو نام رسمی دارند که یکی از آن‌ها پیست وولمن و دیگری پیست لاسکر است. نام ترامپ هم به صورت چشمگیر در کنار این اسامی دیده می‌شد.

کریستال هووارد، سخنگوی پارک‌های شهر نیویورک در این خصوص اعلام کرد: سازمان ترامپ در اواخر ماه اوت به ما اعلام کرد که قصد دارد نام این دو پیست اسکی را تغییر دهد. اما علت آن را به ما اعلام نکرده است.

پیش از این هم گزارش شده بود که قرار است نام «ترامپ» از سه آپارتمان مسکونی که متعلق به «دونالد ترامپ» است، حذف شود. این اتفاق پس از آن رخ داد که صد‌ها نفر از مستأجران آپارتمان‌های لوکس ترامپ با امضای دادخواستی اعلام کردند از اینکه در ساختمانی زندگی کنند که نام رئیس جمهورشان روی آن نوشته شده است، احساس خجالت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار