مالکان جدید ملوان امیدوار به بهبودی وضعیت فعلی باشگاه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پژمان نوری، مالک باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: قصد نداشتم به محض خداحافظی از فوتبال در اسرع وقت باز هم به عرصه فعالیت برگردم، اما با مشاهده مشکلات ملوان جائز نبود فقط بیننده‌ی وضعیت سابق باشم و دست روی دست بگذارم.

او افزود: در نیمه دوم فصل گذشته شرایط مطلوبی پیدا کردیم و می‌توانستیم با تقویت آن تیم و بااستفاده‌ی بهینه از زمان در فصل جاری حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشیم، اما متاسفانه با از دست دادن زمان، با حداقل آمادگی فصل را آغاز کردیم.

مالک جدید ملوان پیرامون مشکلات این تیم گفت: من و مازیار زارع به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات نیستیم و از مردم و مسئولین انتظار حمایت داریم.

نوری، وجود ناهماهنگی در تیم را معضل بزرگی دانست و افزود: برای جذب بازیکنان فعلی هیچ مربی تصمیم گیرنده نبوده و به همین دلیل در حال حاضر هیچگونه هماهنگی در تیم موجود نیست، اما تلاش می‌کنیم به مرور زمان به مرز هماهنگی و تکامل برسیم.

مالک ملوان در خصوص پرداخت بدهی‌های تیم گفت: در یک ماه اخیر بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه کردیم

نوری به وثیقه‌ی میلیاردی برای در دست گرفتن باشگاه هم اشاره کرد و افزود: باید در تاریخ اول آبان ماه وثیقه‌ای به ارزش۲میلیارد تومان در اختیار شورای تامین شهرستان بندرانزلی قرار دهیم تا مالکیت کامل باشگاه را در اختیار بگیریم، هیات مدیره تشکیل دهیم و مدیرعامل انتخاب کنیم.

او با اشاره به شرایط حساس ملوان در پایان گفت: در فصل گذشته هم شرایطی مشابه بااین فصل داشتیم، اما نوید بهبود اوضاع را به هواداران دادیم و خدا را شاکرم که به قول خود نیز عمل کردیم؛ برای فصل جاری هم اطمینان داریم که در کنار هم می‌توانیم ملوان را به روز‌های خوبش برگردانیم.
انتهای پیام/آ

پژمان و مازیار از مشکلات ملوان گفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.