ضرغامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ساختمان میدان حسن آباد محیط فرهنگی می‌شود

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره بازسازی ساختمان میدان حسن آباد و تغییر کاربری آن توضیحاتی داد.

برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تفاهم‌نامه امضاء شده برای بازسازی میدان حسن آباد گفت: شورایی متشکل از سازمان زیباسازی، شهرداری منطقه ۱۱ و اداره کل میراث فرهنگی با حضور دانشگاه تهران و مالک ملک حسن آباد تشکیل شد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسات متعدد گفت: پس از برگزاری جلسه‌های متعدد تصمیم بر آن شد تا بتوانیم از شرایط حال حاضر برای تغییر کاربری ساختمان میدان حسن آباد استفاده و در کنار آن نیز تلاش کنیم با توجه به بافت تاریخی ملک و دارا بودن مالک شخصی، صاحب ساختمان را به بازسازی بنا ترغیب کنیم.


بیشتر بخوانید: اخذ هزینه بازسازی میدان حسن آباد از مالکان مغازه‌های آسیب‌دیده


ضرغامی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد هزینه بازسازی داخلی ساختمان میدان حسن آباد از سوی مالک انجام شود و شهرداری تهران نیز مسئول بازسازی جداره بنا باشد.

وی تأکید کرد: باید به این نکته توجه شود که مالک ساختمان در بازسازی فضای داخلی ساختمان میدان حسن آباد تمام طرح و ایده‌های خود را باید به تأیید وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برساند و سپس آن را اجرا کند.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران تأکید کرد: پس از بازسازی ساختمان میدان حسن آباد کاربری ساختمان به کاربری فرهنگی تغییر می‌کند و ساختمان حسن آباد در آن نقطه از بازار چراغی روشن برای جذب گردشگر بدل می‌شود.

انتهای پیام/

توضیحات شهرداری تهران درباره تغییر کاربری ساختمان میدان حسن آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار