رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف ۲ کیلو و ۵۱۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در یک عملیات پلیسی خبر داد.

کشف بیش از ۲ کیلو تریاک در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ بابایی  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدرفعالیت می‌کند، شناسایی و دستگیری در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متهم را با یک دستگاه خودرو پراید در داخل شهر زنجان شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر کردند.

سرهنگ بابایی بیان داشت: در بازرسی از خودرو ۲ کیلو و ۵۱۱ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل ماشین به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به ۱۱۰ گزارش کنند.
 
 
انتهای پیام/ر

کشف وضبط مواد مخدر در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.