فعال اصولگرا گفت: دستگیری زم دست بسیاری از جریانات را که از داخل به عنوان ستون پنجم دشمن به نظام ضربه می‌زدند، رو می‌کند.

//حمیدرضا ترقی عضوشورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دستگیری روح‌الله زم توسط سپاه پاسداران، گفت: با توجه به حمایت سرویس‌های جاسوسی مقتدر بین‌المللی مانند صهیونیست، عربستان و فرانسه از روح‌الله زم، بازداشت این فرد پیش از هرچیز نشان‌دهنده قدرت سپاه در ضربه زدن به توانمندی‌ها و قدرت این سه دستگاه اطلاعاتی و امنیتی در دنیا بود.

او ادامه داد: این سرویس‌های جاسوسی در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی مشکلات بسیاری برای کشورمان به وجود آورده است و نقش بسیار موثری در جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی داشتند؛ بنابراین طبیعتاً این ضربه از نظر شیوه، ابتکار و خلاقیت‌ عملکردی، نشان دهنده اشراف اطلاعاتی ایران و توانمندی دستگاه اطلاعاتی و امنتی سپاه در منطقه و دنیاست و شاید بتوان گفت تاکنون بزرگترین ضربه‌ای بوده است که به این دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی در دنیا زده شده‌اند.


بیشتر بخوانید: بازتاب دستگیری روح الله زم در رسانه‌های خارجی + تصاویر


ترقی افزود: علاوه بر این، دستگیری زم که نقش بسیار موثری در تخریب چهره‌های انقلاب و ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم  داشت و با دروغ‌پردازی‌های خود تلاش می‌کرد تا ضربه سنگینی به انقلاب وارد کند، می‌تواند دست بسیاری از جریانات را که از داخل به عنوان ستون پنجم دشمن به نظام ضربه می‌زدند و موجب تضعیف نظام می‌شدند رو کند. همچنین این ضربه و افشای ماهیت این افراد به مردم بصیرت فراوانی خواهد داد تا بدانند چه کسانی به فکر مردم کشور و چه کسانی هم مزدوران بیگانه بی‌جیره و مواجب دشمن هستند که  سعی دارند با کمک به دشمن فشار بر مردم ایران را افزایش دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار