سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از ترکیب تیم در جام‌جهانی قبلی تنها سه بازیکن را به ارومیه آوردیم و بقیه بازیکنان جوان هستند.

ناظم‌الشریعه: جوانگرایی خوبی در تیم انجام دادیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در کنفرانس خبری پیش از آغاز مسابقات گفت: در ابتدا به همه تیم‌های حاضر در ارومیه خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم از حضور در ایران و شهر زیبای ارومیه لذت ببرند. ضمن اینکه باید به مردم ارومیه هم بابت میزبانی شایسته این مسابقات تبریک بگویم.

او ادامه داد: از ترکیب تیم در جام‌جهانی قبلی تنها سه بازیکن را به ارومیه آوردیم و بقیه بازیکنان جوان هستند و از ۱۴ بازیکن فعلی، هشت نفر از آن‌ها اولین تجربه خود از حضور در یک تورنمنت رسمی را بدست می‌آورند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتسال ایران در جایگاه سوم دنیا و اول آسیا


سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: در واقع جوانگرایی خوبی در تیم صورت گرفته که نکته بسیار مثبتی است. البته برای حفظ شخصیت تیم ملی همیشه باید از بازیکنان شناخته شده و شاخص هم در ترکیب تیم در هر تورنمنت استفاده کرد.

وی با تبریک مجدد بابت میزبانی شایسته ارومیه گفت: در این مسابقات سالار آقاپور را داریم که پیش از این به عنوان برترین بازیکن آسیا در رده زیر ۲۰سال انتخاب شده و در لیگ هم حضور خوبی دارد. به همین جهت وظیفه داشتیم وی را به تیم دعوت کنیم. همانطور که ۲ سال پیش هم توحید لطفی را دعوت کرده بودیم. مطمئن باشید هر بازیکنی که شرایط خوبی داشته باشد را به تیم دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا -ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار