بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان با مسئولان شنزن چین به توافق رسید و با عقد قراردادی به این تیم پیوست.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال شنزن یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر لیگ چین است. این تیم فصل گذشته موفق شد به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ چین دست پیدا کند و به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا صعود کند اما در این رقابت ها عملکرد چندان مناسبی را نداشت و نتواسنت نتایج خوبی را کسب کند.


بیشتر بخوانید: ایران - ترکمنستان/ تقابل ملی پوشان فوتسال کشورمان با میزبان جام ملت‌های آسیا


تیم شنزن چین فصل گذشته در ترکیب خود از بازیکن ملی پوش ایرانی به نام علی اصغر حسن زاده بازیکن بهره می‌برد و با وجود او موفق شد به مقام قهرمانی لیگ چین دست پیدا کند. بازی‌های زیبای حسن زاده، مدیران تیم شنزن را بر آن داشت تا برای فصل بعد هم با او قراردادش را تمدید کنند، اما هنوز وضعیت حسن زاده برای ماندن در این تیم مشخص نیست و او هم اکنون در حال مذاکره با چند تیم دیگر است.

به غیر از علی اصغر حسن زاده، مدیران تیم باشگاه شنژن چین امروز با احمد اسماعیل پور ملی پوش فوتسال ایران با عقد قراردادی به تیم فوتسال شنزن چین پیوست. دیگر بازیکن ملی پوش فوتسال کشورمان به توافق دست پیدا کردند. احمد اسماعیل پور در جام باشگاه‌های آسیا تیم شنزن را همراهی می‌کرد و پس از آن که توانست بازی‌های خوبی را برای این تیم در جام باشگاه‌های آسیا به نمایش گذارد مسئولان و مدیران شنزن را بر آن داشت تا برای فصل بعد این بازیکن را جذب کنند.


بیشتر بخوانید: شمس: استعداد فوتسالیست‌های ایرانی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد/ حذف عراق بزرگترین شگفتی مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا است


لازم به توضیح است که احمد اسماعیل پور پیش از حضور در لیگ چین سابقه بازی در تیم‌های گیتی پسند اصفهان و شهید منصوری قرچک را در کارنامه خود دارد. همچنین او سال گذشته با پیشنهاداتی که از سوی تیم دائو چین دریافت کرد تصمیم گرفت که به این تیم بپیوندد. حال او پس از پایان یافتن قراردادش با تیم دائو تصمیم گرفت از این تیم جدا شود و صحبت‌هایی را با مدیران تیم شنزن انجام داد و پس از توافق با مدیران این باشگاه تصمیم گرفت که فصل بعد را در تیم شنزن بازی کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار