معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: جمع آوری زباله در کرمانشاه از سال ۷۹ به صورت مکانیزه انجام می‌شود و قبل از آن نیز به صورت سنتی صورت می‌گرفت.

اجرای منسجم طرح تفکیک زباله در کرمانشاهعیساییان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه  در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: جمع آوری زباله در کرمانشاه از سال ۷۹ به صورت مکانیزه انجام می‌شود و قبل از آن نیز به صورت سنتی صورت می‌گرفت.

او گفت:  زباله‌هایی که در مخازن  ریخته می‌شود منبع بروز بیماری‌ها است و تا مدت زمانی که  با ماشین‌های حمل زباله جمع آوری می‌شود از نظر بهداشتی خطرناک است خصوصا شیرابه‌های این مخازن که بوی بدی منتشر می‌کند.

عیساییان ادامه داد: جمع آوری زباله‌ها به صورت  دستی و سنتی انجام می‌شد و با توجه به اهدافی که برای جمع آوری زباله در نظر گرفتیم تا بتوانیم با کمک و همدلی مردم طرح تفکیک زباله در مبدا را منسجم‌تر آغاز کنیم.

او بیان کرد:  اکنون جمع آوری  زباله در دو نوبت  ۵ صبح تا ۹ صبح و مرحله دوم از ۹ شب تا ۳ بامداد انجام می‌شود، اما با توجه به حجم زیاد زباله حتی دقایقی بعد شاهد هستیم که مخازن پر می‌شود.

عیساییان گفت: برای طرح تفکیک زباله  مننطقه ۶ کرمانشاه به عنوان پایلوت طرح انتخاب شده است و از ۱۵ ابان ماه آغاز خواهد شد و کارشناسان در درب منزل کیسه‌های جدا به شهروندان داده می‌شود.



انتهای  پیام/ز

 

اغاز طرح تفکیک زباله  از ۱۵ ابان ماه در کرمانشاه 

برچسب ها: پسماند ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.