یکی از مقامات جنبش انصارالله یمن اعلام کرد نظام جدید سودان نیز که تحت قیمومیت عربستان و امارات است، به یمن سرباز می‌فرستد.

نظام جدید سودان تحت فشار عربستان و امارات به یمن نیرو اعزام می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالقادر مرتضی» رئیس کمیته ملی امور اسیران در جنبش انصارالله یمن با اشاره به اینکه سودان تحت قیمومیت عربستان و امارات است نوشت نظام جدید نیز به اعزام هزاران جوان سودانی به جبهه‌های نبرد در یمن ادامه می‌دهد.

عبدالقادر مرتضی در جدیدترین توییت‌های خود نوشت: دلاورمردان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک هفته پیش گروهی از نظامیان سودانی را در جبهه حجّه به اسارت درآورند و انشاءالله موفقیت‌های آینده بزرگتر خواهد بود. مردم سودان تا کنون نتوانسته‌اند از قیمومیت عربستان و امارات خلاص شوند زیرا نظام جدید سودان همچنان هزاران نفر از فرزندان سودان را وارد جنگ بیهوده یمن می‌کند تا به عربستان و امارات خدمت کند.

رژیم عربستان با چراغ سبز آمریکا و هم پیمانانش و به سرکردگی بن سلمان، ولیعهد سعودی ششم فروردین سال ۱۳۹۴ به امید تسلط بر یمن در مدت چند هفته، تجاوز به این کشور را از زمین و هوا آغاز کرد، اما برغم استفاده گسترده از جنگ افزار‌های خریداری شده از همپیمانان غربی نه تنها نتوانسته به اهداف خود در یمن دست یابد بلکه پایه‌های اقتصادی و سیاسی این کشور نیز با اقدامات مقاومت فعال مردم یمن به چالش کشیده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار