فرماندار شهرستان بناب گفت:وجود ۴۰ درصد حاشیه نشینی در سکونت گاه‌های غیر رسمی این شهرستان از جمله آسیب‌های کنونی شهرستان بناب می‌باشد.

وجود ۴۰ درصد حاشیه نشینی در سکونت گاه‌های غیر رسمیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،امین رفیعی فرماندار شهرستان بناب در جلسه کارگروه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان بناب گفت: کمبود نشاط اجتماعی از جمله خلاء برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان است که این موضوع مطالبه روز مردم نیز می‌باشد.

او در بخش دیگری از سخننان خود اشاره به وجود دانشگاه‌های مختلف در بناب و تحصیل بیش از هزار طلبه در حوزه علمیه بناب و فعالیت‌های بیش از ۱۴۰ هیئت مذهبی و ۶۰ موئسسه مردم نهاد در زمینه‌های مختلف و فعایت ۲۷ هیئت ورزشی مختلف در بناب نشانگر پویایی این شهرستان می‌باشد.

علی بدر شکوهی مدیرکل امور فرهنگی استاندار آذربایجان شرقی اشاره به ظرفیت بزرگ این شهرستان با تشخیص اولویت در پیشبرد مباحث فرهنگی و اجتماعی گفت: اگرچشم اندازی در توسعه و اتخاذ نقشه راه مناسب به این مسیر را درست سمت و سو دهیم به موفقیت بزرگی دست یافته ایم.

اودر ادامه گفت این شهرستان از نظر اجتماعی و فرهنگی که کاملا زیر ساخت‌ها هم فراهم می‌باشد که انتظارات مردم نیز با توجه به این ظرفیت‌ها ایجاد می‌شود که مسئولان با این ظرفیت‌ها به زیر ساخت‌های موجود و دارای بودن مزیت و چشم انداز تعریف و تصمیمات اقدام کنند.
انتهای پیام/

کمبود نشاط اجتماعی از جمله خلاء برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان بناب  است

 

برچسب ها: حاشیه نشینی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار