کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به تلف شدن سه هزار قطعه ماهی در حاشیه رودخانه قره سو، از مردم خواست فعلا تحت هیچ شرایطی از دستفروشان و وانتی‌ها ماهی نخرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن خدادادیان کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به تلف شدن تعداد زیادی ماهی کوچک در حاشیه رودخانه قره سو گفت: به نظر می‌رسد این ماهیان که از سمت سد گاوشان آمده‌اند، بعد از عبور از محدوده شهرک صنعتی جاده سنندج تلف شده‌اند.

او گفت : در حال حاضر حدود سه هزار قطعه ماهی ریز در حاشیه رودخانه قره سو تلف شده که کار جمع آوری آن‌ها با همکاری شهرداری در حال انجام است.

خدادادیان گفت: قرار است نمونه برداری از این ماهیان توسط دامپزشکی و محیط زیست صورت گیرد تا علت دقیق تلف شدن آن‌ها مشخص شود.

او افزود: ماهیان بزرگ هنوز در رودخانه قره سو زنده هستند و متاسفانه این ماهیان توسط برخی افراد سودجو صید شده و توسط دستفروشان در شهر فروخته می‌شوند.

خدادادیان گفت: با توجه به تلف شدن ماهیان کوچک، سلامت این ماهیان بزرگ تایید شده نیست، بنابراین از مردم بویژه مردم شهرک‌های "کرناچی" و "الهیه" تقاضا می‌شود از خرید ماهی از دستفروشان و وانت‌ها به طور جد خودداری کنند .

 

 

انتهای پیام/د

سه هزار قطعه ماهی در حاشیه رودخانه قره سو تلف شد

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.