مدیرعامل باشگاه خلیج فارس شیراز با بیان اینکه امیدوارم آریا برزگر در پرسپولیس روز‌های خوبی داشته باشد، گفت: ایمان دارم او با سخت کوشی موفق می‌شود.

با آن چه از برزگر سراغ دارم، امیدوارم در پرسپولیس بدرخشدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه پرسپولیس احمد خوبان مالک و مدیر عامل باشگاه خلیج فارس درباره انتقال آریا برزگر به پرسپولیس اظهار داشت: برای آریا برزگر بهترین‌ها را آرزو داریم. امیدواریم او با حمایت مدیران باشگاه پرسپولیس، کادر فنی و همبازیان خود و با تلاش زیاد بتواند روز‌های خوبی در پرسپولیس داشته باشد. او پتانسیل و توان خوبی دارد و آرزو می‌کنم به عنوان یک جوان ملی پوش که از استعداد‌های خوب باشگاه و آکادمی خلیج فارس شیراز بوده است، در تیم ملی و پرسپولیس بدرخشد. آن چه ما از آریا سراغ داریم درخشش در روز‌های سخت است.


بیشتر بخوانید: مهاجم ملی پوش به پرسپولیس پیوست


او تصریح کرد: در گذشته نماینده و وکیل ما آقای محزون و همچنین آریا و پدرشان مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس انجام داده بودند که نهایتا منجر به عقد قرارداد نشد. تیم‌های دیگری هم قبلا و حالا خواهان آریا بودند. آقای انصاری فرد هم مکاتباتی داشتند. متقابلا ما نیز برای انجام انتقال، نظر پدر آریا، خود او و امکان اسکان مناسب و شرایط پیشرفت را مکتوب به باشگاه پرسپولیس، اعلام داشتیم. اکنون این انتقال صورت گرفته و مشکلی از این بابت وجود ندارد و برای آریای عزیز که از نونهالی در آکادمی و تیم ما بوده آرزوی موفقیت داریم.

خوبان در پایان گفت: آریا برزگر زمستان سال گذشته در مسابقات قهرمانی زیر ۱۷ ساله‌های کشور که در شیراز و تهران برگزار شد همراه با تیم خلیج فارس به مقام قهرمانی و آقای گلی دست یافت. رقابت‌های سال جاری نیز، ۲ تا سه هفته دیگر شروع می‌شود. امیدوارم  آریا در پرسپولیس و تیم ملی روز‌های خوبی داشته باشد و درخشش او منجر به توجه بیشتر به استعداد‌های فوتبالی شود. من ایمان دارم آریا با توان و انگیزه‌های بالا و سخت کوشی خود می‌تواند موفق شود.

انتهای پیام/

اظهارات خوبان  درباره انتقال آریا برزگر به پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار