مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: از ابتدای فعالیت خیرین مدرسه‌ساز استان تاکنون ۳۹۳ مدرسه احداث و تحویل آموزش و پرورش استان اردبیل داده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل بعد از ظهر امروز در بازدید از روند احداث مدرسه خیرساز سه کلاسه روستای کورعباسلوی نیر گفت: از ابتدای فعالیت خیرین مدرسه‌ساز استان تاکنون ۳۹۳ مدرسه احداث و تحویل آموزش و پرورش استان اردبیل داده شده است.

او با اشاره به احداث ۱۵ مدرسه خیریه در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: اهمیت به اجرای طرح‌های خیرین مدرسه‌ساز و نیز ترغیب و فرهنگ‌سازی در این زمینه برای ما به عنوان یک اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید در این زمینه از ظرفیت خیران و نیکوکاران استفاده شود.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۸ مدرسه خیرساز با ۶۵ کلاس درس در شهرستان نیر ساخته شده و امسال هم دو مدرسه خیری در حال احداث است که مهرماه سال آینده تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شهرستان می‌شود که امید می‌رود در این زمینه همکاری‌های لازم مبنای کار قرار گیرد.

لطفی تصریح کرد: سال گذشته ۱۸ مدرسه خیرساز نیز احداث شده است و ۷۰ مورد محوطه‌سازی مدارس اعم از آسفالت، مناسب‌سازی فضا‌های آموزشی و نمازخانه مدارس با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال انجام یافته است.

او بیان کرد: استانداردسازی تجهیزات گرمایشی از دیگر اقداماتی است که در سال جاری توسط نوسازی مدارس استان مورد توجه قرار گرفته و گسترش فرهنگ مشارکت مردمی در مدرسه‌سازی و شناسایی و هدایت خیرین برای مدرسه‌سازی در اولویت برنامه اداره کل نوسازی مدارس استان است.

انتهای پیام/ع

استانداردسازی تجهیزات گرمایشی در مدارس اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
خیرین محترم مدرسه ساز تشکر؛ بیمارستان سازی و راه سازی و پل سازی ، کانال سازی برای روستا های محروم ، آبرسانی روستایی هم کار خیره خواهشاً این ها رو هم در نظر داشته باشید