مداحی بیان کرد:

تشریح برنامه‌های ستاد فرهنگی اربعین حسینی/ قدردانی مدیر کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین از هیئت‌های عزاداری

مداحی مدیر کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین از هیئت‌های عزاداری در برگزاری مراسم اربعین در کربلا تشکر کرد.

تشریح برنامه‌های ستاد فرهنگی اربعین حسینی/ قدردانی رئیس ستاد فرهنگی اربعین حسینی از هیئت‌های عزاداریبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از معاونت رسانه کمیته مراسم اربعین، سردار علی اکبر مداحی مدیر کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین ضمن قدردانی از زحمات واعظان، مداحان و حضور جمعی هیئت‌ها بیان کرد: با توجه به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و حضور میلیونی عاشقان ابا عبدالله الحسین علیه السلام، در ۱۰ روز گذشته حدود ۶۰ موکب در ۳ وعده صبح و ظهر و شب فعال بودند و به لطف الهی در اربعین امسال حداقل ۱۸۰۰ هزار مراسم عزاداری ایرانی برگزار شده است که به طور متوسط دو هزار نفر در هر مراسم شرکت کرده‌اند.

وی با توجه به فعالیت‌های ستاد فرهنگی اربعین و ارتباطات تصویری با شبکه‌های مختلف سیما گفت: تا کنون در کمیته مراسم اربعین ۲ پخش زنده دعای کمیل، ۳ پخش دعای ندبه، ۲ پخش زیارت آل‌یاسین، ۳ پخش زیارت اربعین و ۴ پخش زنده سخنرانی ویژه وعاظ کشور داشتیم.

مداحی در پایان با اشاره به تعداد سخنرانی‌ها و مداحی‌های پخش به روی آنتن سیما اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۰ سخنرانی و ۱۰ مداحی را پخش کرده‌ایم و همچنین تعدادی برنامه‌های تولیدی پخش شده از شبکه یک و سه و قرآن و افق سیما در اربعین ۹۸ به روی آنتن برده‌ایم. راه اندازی سایت خادم دات نت و ثبت نام بیش از هفتصد خادم افتخاری متخصص و معرفی آن‌ها به ۲۶ موکب برای بهره گیری از ایشان، از دیگر اقدامات بود.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود گفت: در اربعین ۹۸، ۳۰ سخنران و ۴۰ مداح و ۱۰ مبلغه خواهر دعوت ما را پذیرفته و به عتبات عالیات اعزام شدند. در شب اربعین و یک شب قبل از آن موکب احباب الرضا (ع) مرکزی، موکب شباب الرضوی، موکب فاطمه الزهرا (س) بابل و موکب محبان امیرالمومنین (ع) ایلام دسته‌های عزاداری باشکوهی برگزار نمودند.

انتهای پیام/



برچسب ها: مداحی ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار