معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: بانوان نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارند و استفاده از توانمندی‌های آنان موتور اقتصادی استان را به حرکت درمی اورد.

تولیدات بانوان نقش مهمی در توسعه استان اردبیل دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ظهر امروز در آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان استان گفت: باید تلاش کنیم با بازاریابی برای تولیدات بانوان استان زمینه گسترش فعالیت‌های خرد آنان را در مقیاس وسیع‌تر فراهم کنیم.

او بیان کرد: بانوان استان در زمینه‌های مختلف تولیدی، صنایع دستی، صنایع غذایی و هنر توانمندی‌های بالایی دارند و باید از این ظرفیت‌ها در راستای اشتغالزایی برای دیگر بانوان نیز استفاده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: بیشتر فعالیت‌های بانوان در زمینه مشاغل خانگی است و در صورتی که بانوان زمینه فعالیتی خود را وسعت دهند، می‌توانند از تسهیلات مشاغل خانگی و وام‌های اشتغال صندوق کارآفرینی مهر و امید نیز استفاده کنند.

عزیزی با بیان اینکه معرفی توانمندی‌های بانوان می‌تواند بازار‌های لازم را برای آنان فراهم کند از تلاش برای بازاریابی تولیدات بانوان در سطح استانی و حتی ملی خبر داد.

او افزود: بانوان برای ارائه تولیدات خود به بازار مصرف نیازمند برگزاری نمایشگاه و عرضه محصولات خود هستند و باید زمینه معرفی این توانمندی‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/ح

  اعطای تسهیلات مشاغل خانگی و وام‌های اشتغال به بانوان اردبیلی

 

برچسب ها: بانوان ، صنایع دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.