رییس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان قزوین گفت: این کمیته، اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی در عرصه انتخابات را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید حسین بی نیاز رییس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان قزوین گفت: اطلاع رسانی به موقع، سریع و صحیح از جمله اقدامات ضروری در برگزاری انتخابات است که این کمیته، اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی در عرصه انتخابات را در دستور کار خود قرار داده است.
بی نیاز افزود: باید دستگاه‌های عضو کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، ضمن شفاف سازی فرایند انتخابات، موجبات جلب اعتماد عمومی را فراهم کنند.

بی نیاز اضافه کرد:از شخصیت‌ها، داوطلبان، نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها هم دعوت می‌شود که با توجه به فرهنگ غنی و اخلاق اسلامی تلاش کنند تا انتخابات سالم و بی حاشیه‌ای در استان برگزار شود.

این مسئول با تاکید بر نقش موثر اصحاب رسانه در ایجاد شور انتخاباتی، افزود: کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان، آماده است مقالاتی را از نخبگان و اصحاب قلم در زمینه نقش مردم در ایجاد شور انتخاباتی دریافت و در رسانه‌های استان یا پایگاه اطلاع رسانی استانداری درج کند.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان هم در این جلسه گفت: این کمیته همزمان با شروع به کار ستاد انتخابات استان تشکیل شده و فعالیت خود را با حضور نمایندگانی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات استان، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، صدا و سیما و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی آغاز کرده است.

محمد صادق خورشیدی افزود:هدف از تشکیل این کمیته هدایت افکار عمومی، جلوگیری از ایجاد تنش و درگیری انتخاباتی در سطح رسانه‌ای استان و رصد روزنامه‌ها و رسانه‌های جدید است و در واقع این کمیته به عنوان یک اتاق فکر وظیفه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در عرصه انتخابات را برعهده دارد.

انتهای پیام/ک

اطلاع رسانی به موقع، سریع و صحیح از جمله اقدامات در برگزاری انتخابات است

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.