۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۹ مهر)

فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته به ما نشان می‌دهد که گوشی‌های شیائومی توانسته‌انده تا حد زیادی توجه کاربران این دستگاه‌های هوشمند را به سمت خود جذب کند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۹ مهر)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این هفته نیز طبق روال همیشه با خبری درباره ۱۰ گوشی پرطرفدار هفت روز گذشته در کنار شما هستیم. اگر به یاد داشته باشید هفته گذشته یکی از گوشی‌های شیائومی صدرنشین این فهرست بود. شیائومی هم‌چنان توانسته است صدرنشینی خود را در جدول پرطرفدار‌های هفته حفظ کند.

گوشی‌های جدید شیائومی که ردمی ۸ و ۸ پرو نام دارند به محض معرفی، دو جایگاه اول فهرست این هفته را از آن خود کردند. بدین ترتیب شیائومی ردمی نوت ۸ پرو در مقام اول و ردمی نوت ۸ در جایگاه دوم قرار دارد.

صدرنشینی هم‌چنان ادامه دارد

در جایگاه بعدی نیز یک گوشی از سازنده‌ای چینی به نام Realme X2 Pro قرار گرفته است. رتبه چهارم جدول گوشی‌های پرطرفدار این هفته به با ثبات‌ترین تلفن همراه سامسونگ در چند ماه گذشته یعنی گلکسی A50 است. اگر به خاطر داشته باشید، این گوشی هفته پیش در مقام سوم قرار داشت. در رتبه پنجم بازهم مدلی از شرکت شیائومی قرار دارد. جایگاه پنجم پرطرفدار‌های هفته چهل و دوم به شیائومی ردمی ۸ اختصاص یافته است. با توجه به اینکه این گوشی در جدول هفته گذشته حضور نداشت توانسته است در طول یک هفته جهشی چشمگیر داشته و رتبه مناسبی را بدیت آورد.

در جایگاه ششم پرچمدار شرکت موتورولا یعنی  Moto G8 Plus قرار دارد. این تلفن همراه نیز در فهرست هفته گذشته نبود و از همین رو انتظار می‌رود در هفته‌های آتی رشد خوبی را تجربه کرده و رتبه‌های بالاتری را در جدول پرفروش‌های هفته بدست آورد. بعد از گوشی موتورولا، تلفن همراه شرکت وان‌پلاس  7T Pro مقام هفتم را دارد.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۳ مهر)


نکته قابل تامل در این قرارگیری گوشی‌های Apple iPhone 11 Pro Max و Google Pixel 4 XL در رتبه‌های هشتم و نهم است. این موضوع نشان می‌دهد با وجود سرمایه‌گذاری غول‌هایی مانند اپل و گوگل روی پرچمداران هوشمند، کاربران نسبت به سایر گوشی‌های موجود در بازار علاقه کمتری به آن‌ها دارند.

در انتهای جدول بازم گوشی چینی از شرکت ریلمی به نام Realme 5 Pro قرار دارد. مهم‌ترین شاخصه جدول این هفته می‌توان حضور پررنگ دستگاه‌هایی از کشور چین در میان پرطرفدارترین گوشی‌های هفته دانست. بدون شک این میزان از محبوبیت گوشی‌های چینی به مذاق آمریکایی‌ها خوش نخواهد آمد.

در ادامه فهرست تصویری پرطرفدارترین گوشی‌های هفته را مشاهده می‌کنید:

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۹ مهر)۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۲۹ مهر)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار