یکی از مسئولان ورزش عراق از فراهم بودن زیرساخت ها و مسائل امنیتی در ورزشگاه بین المللی بصره خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران ۲۳ آبان آخرین بازی اش در دور رفت رقابت‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ به مصاف عراق می‌رود.

این بازی در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار خواهد شد.

در فاصله کمتر از ۲۵ روز تا شروع این بازی، طالب الموسوی، مدیرکل دفتر مناطق و استانداری‌های وزارت ورزش و جوانان عراق از آمادگی کامل این ورزشگاه برای میزبانی از بازی شاگردان سرتکو کاتانچ با تیم ملی ایران و همچنین خبر داد.

موسوی اظهار داشت: با توجه به گزارش‌هایی که از سوی مسئولان سازمانی و اداری ورزشگاه بین المللی بصره قرار گرفته این ورزشگاه از لحاظ زیرساختی مورد تائید وزارت ورزش و جوانان عراق است. هرچند نکات منفی‌ درباره میزبانی ورزشگاه در بازی عراق و هنگ کنگ رخ داد، اما بصره برای میزبانی از تیم ملی ایران آمادگی کامل دارد. ما در بازی با هنگ کنگ میزبانی خوبی داشتیم و دلیل این موفقیت نیز همکاری عالی بین مسئولان بصره، وزارت ورزش و جوانان و آژانس‌های امنیتی است. همه برای نام عراق کار می‌کنیم و بازی با ایران را هم به شکلی میزبانی می‌کنیم که در شأن نام عراق و فوتبال کشورمان باشد.


بیشتر بخوانید: حضور تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت قطر تکذیب شد


او افزود: برگزاری بازی با هنگ کنگ یک پیام واضح از طرف مردم عراق و سازمان‌های کشورمان بود که عراق امن و پایدار و زیرساخت‌ها در کشور مناسب است. با توجه به اهمیت و ضرورت بازی با ایران، اقدام‌های مناسب برای این دیدار را هم از ۱۰ روز قبل بازی شروع می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: زمان آغاز اردوی جدید شاگردان ویلموتس مشخص شد


تیم ملی فوتبال عراق اکنون با ۷ امتیاز صدرنشین گروه C مقدماتی جام جهانی است و شاگردان مارک ویلموتس هم با ۶ امتیاز در رتبه سوم این گروه جای دارند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار