برخی کانال‌های خبری نامعتبر اقدام به انتشار فیلمی کرده اند که در آن برخی مسائل سخیف در خصوص برخورد با یک بیمار در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان منتشر شده است.

نبش قبر فیلم‌ها و کلیپ‌های قدیمی برای بازی با احساسات مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  اعلام کرد:در ساعات گذشته برخی کانال‌های خبری  نامعتبر و غیر حرفه‌ای اقدام به انتشار فیلمی  کرده اند که در آن برخی مسائل سخیف و غیروقعی در خصوص برخورد با یک بیمار در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان منتشر شده است.

این فیلم یکسال قبل و دقیقا در تاریخ ۲۸ آبان ماه سال ۱۳۹۷ منتشر شده و همانروز نیز پاسخ لازم  از سوی روابط عمومی بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ارائه شده است.

ذبیح الله هاشمزهی، رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اظهار تعجب از انتشار مجدد این فیلم مجعول در فضای مجازی گفت: از آنزمان تا کنون ده‌ها بیمار مجهول الهویه، بی خانمان و معتاد توسط اورژانس ۱۱۵ و در برخی موارد توسط هموطنان جهت طی مراحل درمان به این بیمارستان تحویل داده شده و پس از دریافت خدمات لازم ترخیص شده اند.

او با اظهار بی اطلاعی از دلیل انتشار مجدد این فیلم افزود؛ در همان زمان روشنگری لازم برای هموطنان عزیر صورت گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، پی گیری قضایی علیه فردی که این اکاذیب را تهیه و منتشر کرده بود نیز بعمل آمد، امّا با نامبرده با رافت و گذشت برخورد شد.

هاشمزهی ضمن تشکر و تقدیر از کارکنان پرتلاش و سخت کوش این بیمارستان از آنان خواست تا همانند گذشته و بدون توجه به قومیت مراجعان و بدون توجه به این قبیل حاشیه پردازی‌های ناآگاهانه و یا خائنانه، خط خدمت رسانی صادقانه به خواهران و برادران هم استانیشان را ادامه دهند.

انتهای پیام /ع

انتشار مجدد  فیلم مجعول در فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار