احیای ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد بروجرد تا پایان امسال

رئیس اداره برنامه ریزی و اقتصاد فرمانداری بروجرد گفت: تا پایان سال جاری ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال این شهرستان احیا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، احمد گودرزیان رئیس اداره برنامه ریزی و اقتصاد فرمانداری بروجرد گفت: در راستای تحقق شعار " رونق تولید" تا پایان سال جاری ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال این شهرستان احیا می‌شوند.

 گودرزیان افزود: با پیگیری‌های انجام شده کارخانه زمان کار" تولید کننده انواع فرآورده‌های لبنی به زودی با بهره گیری از خط تولید گذشته در روز‌های آینده راهاندازی خواهد شد.

او اظهار داشت: همچین کارخانه زاگرس نوش که قریب به یک دهه غیر فعال بوده با همکاری سرمایه گذار جدید به کارخانه گوهر شیمی تغییر نام یافته و اقدام به تولید انواع مواد شیمیایی پلاستیک می‌کند.

 رئیس اداره برنامه ریزی و اقتصاد فرمانداری بروجرد بیان کرد: همچنین کارخانه پرریزان با نصب دستگاه کشتار مرغ قطعه‌ای اقدام به قطعه کردن بهداشتی مرغ در کارخانه و عرضه آن در بازار خواهد کرد.

گودرزیان اضافه کرد: تلاش شده تا با احیا واحد‌های راکد که درسال‌های اخیربا مشکلاتی مواجه شدهاند ضمن احیا این واحد‌ها در زمینه رونق تولید و اشتغال مجدد کارگران اقدامات لازم را انجام دهد.

او ادامه داد: با حمایت‌های فرماندار بروجرد تلاش خواهد شد تا واحد‌های صنعتی نظیر کارخانه کاشی جم بروجرد و زاگرس خودرو احیاء و خط تولید آن راه اندازی شود.

رئیس اداره برنامه ریزی و اقتصاد فرمانداری بروجرد بیان کرد: سیاست جدید فرمانداری بروجرد رفع مشکلات واحد‌های صنعتی بزرگ این شهرستان که درسال‌های اخیر دچار رکود و تعطیلی شده اند و به زودی تدابیر لازم برای احیا کارخانه‌ها و سنگبری‌های صورت خواهد گرفت.

شهرستان بروجرد دارای ۵۶۰ واحد تولیدی بزرگ، متوسط و کوچک است که از این تعداد ۲۶۰ واحد فعال، ۱۱۵ واحد نیمه فعال و ۱۸۵ واحد راکد است.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

۲۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد بروجرد احیا می‎شوند

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.