مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس گفت: تنها یک سرویس مدرسه در شیراز تصادف کرده است که براثر آن ۲ دانش آموز دبیرستانی در آن مصدوم شده‌اند.

توضیح رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در مورد تصادف سرویس مدرسهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا شعبانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش فارس گفت: حادثه تصادف ظهر امروز، براثر برخورد یکدستگاه خودروی سمند تاکسی سرویس مدرسه و یکدستگاه پراید شخصی واقع شده است و طی آن ۲ دختر دانش آموز دوره اول متوسطه مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

او بیان کرد: به دلیل باز شدن کیسه هوای خودروی سمند، ضربه‌ای به دانش‌آموزان دختری که درون این خودرو بودند وارد شده و امدادگران اورژانس ترجیح داده‌اند که مصدومان را برای چک بیشتر و تخصصی به بیمارستان منتقل کنند.


بیشتر بخوانید: ۴ مصدوم در تصادف ۲ سرویس مدرسه 


شعبانی با بیان اینکه اطلاعات کامل این حادثه و مصدومان نزد آموزش و پرورش فارس وجود دارد، گفت: طی تماسی که با خانواده مصدومان حادثه داشتیم، هر دو دختر دانش آموز خوشبختانه سالم هستند و از بیمارستان هم مرخص شده‌اند.

شعبانی تاکید کرد که تمام رویداد‌های مربوط به سرویس مدارس در سطح استان فارس روزانه رصد و کنترل و ثبت می‌شود و قابلیت پیگیری را دارد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/م

تصادف سرویس مدرسه در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار