مسئول ستاد باز سازی عتبات عالیات شهرستان میبد گفت: شش موکب از این شهرستان روزانه با ۹۰۰۰ پرس غذای گرم از زائزان پیاده اربعین در کربلا پذیرایی کردند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی محمد اسعدی مسئول ستاد باز سازی عتبات عالیات شهرستان میبد گفت: شش موکب امامزاده سیدابوالقاسم بیده، حضرت ام البنین (س) با شعبه‌های خواهران و برادران، موکب خانقاه و دو موکب خواهران و برداران سپاه پاسداران انقلاب میبد از زائزان پیاده اربعین در کربلا پذیرایی کردند.

او با اشاره به ظرفیت بسیار خوب پای کار آمده برای پذیرایی از زائران اربعین، افزود: این موکب‌ها در مجموع و هر روز بالغ بر ۹۰۰۰ پرس غذای زائران را تامین می‌کرده اند که همه هزینه‌های این موکب‌ها از طرف مردم و خیرین تامین شده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستا میبد به آمار شرکت کنندگان میبدی در پیاده روی اربعین اشاره کرد و ادامه داد: روستا‌های شهیدیه، یخدان وخانقاه بیشترین آمار شرکت در پیاده روی اربعین را داشته اند.

او گفت: به زودی جلسات آسیب شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف حضور در اربعین ۹۸ را برگزار می‌کنیم و با برنامه ریزی بهتر برای همایش جهانی اربعین در سال آینده آماده خواهیم شد.

انتهای پیام/ی

پذیرایی شش موکب میبدی  از زائزان پیاده اربعین در کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار